تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان رشت

فرماندار رشت گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از ورود خودروها و افراد غیر بومی به شهرستان رشت جلوگیری می‌شود.

کد خبر: ۵۶۵۰۳
۱۳:۱۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
 

دیدارنیوز ـ میرشمس مومنی‌زاده در گفت‌وگویی با بیان اینکه در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس و کاهش تماس‌ها، تصمیمات سختگیرانه‌ای جهت کنترل سفرهای بین شهری اتخاذ و اجرایی شده، اظهار کرد: نیروی انتظامی از ورود خودروهای غیربومی به شهرستان رشت، جلوگیری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه صرفا افراد و خودروهای بومی شهرستان رشت اجازه ورود به این شهرستان را خواهند داشت، افزود: شناسایی خودروهای بومی و غیر بومی از طریق پلاک خودرو، بیمه اتومبیل و همچنین کد ملی افراد در ورودی استان گیلان و شهرستان رشت انجام می شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه خروج افراد غیربومی و مسافرانی که هم اکنون در گیلان هستند مانعی ندارد، تصریح کرد: آن دسته از افرادی که از سایر شهرهای کشور در شهرستان حضور دارند می‌توانند از شهرستان خارج شوند و نیروی انتظامی خروج آنان را تسهیل خواهد کرد.

مومنی‌زاده با بیان اینکه پیش از این با اجرای طرح غربالگری و اطلاع رسانی به هموطنان، شاهد کاهش ۸۵ درصدی ورود مسافران به شهرستان رشت بودیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود همه اطلاع رسانی‌ها و محدودیت‌ها، عده‌ای از هموطنان به شهرستان رشت مسافرت کرده‌اند که با اجرای این طرح از ورود آن تعداد از افرادی که اهمیتی برای سلامت خود و هموطنانشان قائل نیستند، ممانعت می‌شود.

وی با اشاره به تاکیدات قبلی در خصوص عدم سفر هموطنان به استان گیلان و شهرستان رشت، از هموطنان خواست تا اطلاع ثانوی از سفر به شهرستان رشت خودداری نمایند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی