تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خبر داد:

۱۴هزار هکتار از مراتع کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با حمله ملخ‌ها پایش شد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۱۴ هزار هکتار از مراتع این استان در رابطه با حمله ملخ‌ها پایش شده است.

کد خبر: ۵۵۶۹۳
۱۱:۲۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

۱۴هزار هکتار از مراتع کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با حمله ملخ‌ها پایش شد

دیدارنیوز ـ الیاس تاج الدینی افزود: تا کنون چند جلسه در خصوص ورود ملخ‌ها به مراتع و مزارع استان تشکیل داده ایم.

 

وی اظهارکرد: اعتبارات لازم برای دو شهرستان در معرض خطر گچساران و باشت ارسال شد.

 

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روزانه مراتع استان در حال پایش هستند، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۴ هزار هکتار از مراتع استان در رابطه با حمله ملخ‌ها پایش شده است.

 

تاج الدینی تصریح کرد: سم، سم پاش و ماشین آلات و نیروی لازم با همکاری محیط زیست، امور عشایر و منابع طبیعی استان و شرکت نفت گچساران هماهنگی لازم برای کمک انجام شده است.

 

وی ادامه داد: تاکنون هجوم آنچنانی ملخ در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم، اما استان برای مقابله با حمله ملخ‌ها آمادگی دارد و تمهیداتی لازم اندیشیده شده است.

 

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به همجواری با استان‌های بوشهر و خوزستان که مورد مله ملخ‌ها صورت گرفتند، ۱۰۰درصد این امکان وجود دارد که استان کهگیلویه و بویراحمد هم مورد حمله ملخ‌ها صورت گیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی