تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
فرمانده انتظامی استان خبر داد:

انهدام باند سارقان طلافروشی "لنده"و "قلعه رئیسی" در کهگیلویه و بویر احمد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته پس از وقوع سرقت طلافروشی در شهر لنده و همچنین سرقت از طلافروشی شهر قلعه رئیسی در سال‌جاری، موضوع به طور جد در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

کد خبر: ۵۵۵۶۵
۱۱:۰۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

انهدام باند سارقان طلافروشی

دیدارنیوز ـ سردار "مهدی انصاری" افزود: در این مدت کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، درصدد شناسایی و دستگیری سارقان بودند که طی ۴۸ ساعت گذشته پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و مستندات لازم به دست آمده، سارقان تحت کنترل قصد داشتند در یکی از شهرستان‌های استان‌های همجوار مبادرت به سرقت طلا فروشی نمایند.
 
وی اظهارکرد: پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد رخصت اقدام مجدد (سرقت از طلافروشی در شهر بهبهان) به آنان را نداد و طی چند عملیات جداگانه و غافلگیرانه در شهر بهبهان استان خوزستان و همچنین شهر لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی مرجع مقتدر قضایی استان نسبت به دستگیری سارقان اقدام که در نهایت باند سارقان تحت تعقیب همگی دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت داده شدند.
 
به نقل از پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد: این افراد سارق در بازجویی‌های اولیه به صراحت به انجام سرقت طلافروشی در شهر لنده و شهر قلعه رئیسی و همچنین برنامه‌ریزی برای سرقت طلافروشی در شهر بهبهان اعتراف و اقرار کردند که جزئیات خبر، در گزارش‌های بعدی به آگاهی مردم استان خواهد رسید.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی