تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

تعطیلی اصناف شامل مراکز توزیع مایحتاج ضروری نمی‌شود

مدیر روابط‌عمومی اتاق اصناف شهرستان شهرکرد گفت: تعطیلی اصناف شامل مراکز عرضه مواد غذایی، پروتئینی، میوه، سبزی، نانوایی، اقلام بهداشتی و مایحتاج ضروری مردم نمی‌شود.

کد خبر: ۵۵۴۶۳
۱۲:۵۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

تعطیلی اصناف شامل مراکز توزیع مایحتاج ضروری نمی‌شود

دیدارنیوز ـ در پی گلایه‌های مردمی در خصوصی تعطیلی برخی از اصناف و عدم عرضه مرغ گرم در برخی از مراکز عرضه مرغ و گوشت خبرنگار ایسنا این موضوع را از مسئولان مربوطه جویا شده است.

 

فرج‌الله رحمتی در خصوص تعطیلی اصناف شهرستان شهرکرد در پی شیوع کرونا ویروس، اظهار کرد: تعطیلی اصناف شامل مراکز عرضه مواد غذایی، پروتئینی، میوه، سبزی، نانوایی، اقلام بهداشتی و مایحتاج ضروری مردم نمی‌شود.

 

مدیر روابط‌عمومی اتاق اصناف شهرستان شهرکرد عنوان کرد: مردم می‌توانند تعطیلی واحد‌های صنفی که وظیفه تأمین اقلام ضروری مردم را دارند به سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام کنند، بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف این موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنند.

 

در ادامه سام مردانی، معاون امور بهبودات دامی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روزانه کشتار دام در کشتارگاه‌های استان در حال انجام است، اظهار کرد: هیچ‌گونه کمبودی از بابت مرغ و گوشت در استان وجود ندارد و روزانه مرغ کشتار شده در اختیار واحد‌های صنفی عرضه مرغ و گوشت قرار می‌گیرد.

 

مردانی بیان کرد: ۴۰۰ هزار مرغ آماده کشتار در مرغداری‌های استان موجود است که باتوجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال کشتار افزایش پیدا کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی