تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

سکوت مطلق بعد از طوفان/ آیا استعفای نیمه شب انصاری فرد پذیرفته شد؟

در این شرایط بی وزنی فوتبال، تصمیم گیری در مورد آینده باشگاه مهمی، چون پرسپولیس نیز بسیار پیچیده می‌شود. از طرفی به نظر می‌آید که فرصت کافی برای پیدا کردن یک گزینه مناسب برای مدیریت باشگاه وجود دارد، اما از سوی دیگر سررسید بدهی‌های باشگاه نیز بسیار نزدیک است و باید به سرعت برای جور کردن میلیارد‌ها تومان پول فکری کرد.

کد خبر: ۵۵۰۵۴
۱۸:۳۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: تنها خبر مهمی که می‌توانست بحث داغ و جنجالی در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال و کاستی‌های آن را در برنامه نیمه شب فوتبال برتر تحت الشعاع قرار دهد، استعفای ناگهانی و غیرمنتظره محمد حسن انصاری فرد بود. لحن برآشفته و ناراحت مدیر عامل پرسپولیس و اعلام استعفای شفاهی، حتی میهمانان برنامه را که دو ساعتی با هم کلنجار رفته بودند، مبهوت و آرام کرد و سعید آذری مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان هم بی آنکه دلیلی ذکر کند عنوان کرد که انشالله مشکل انصاری فرد و هیات مدیره پرسپولیس حل خواهد شد و او دوباره به صندلی خود باز خواهد گشت!
 
سکوت مطلق بعد از طوفان

صبح امروز خبری از سوی مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه منتشر شد که در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت سرپرست مدیر عاملی باشگاه معرفی خواهد شد و هواداران نگران اوضاع نباشند. پس از آن نیز دیگر هیچ خبری از سوی باشگاه منتشر نشد تا اینکه خبری در فضای مجازی انتشار یافت که در آن نوشته شده بود اعضای هیات مدیره باشگاه با استعفای انصاری فرد موافق نیستند. بعد هم خبری از استعفای افشین پیروانی آمد و البته ساعتی بعد تکذیب شد.

به این ترتیب و در فقدان اطلاع رسانی رسمی، اسب شایعات، زین شد و اکثر رسانه‌ها به انتشار اخباری درباره جانشینان احتمالی انصاری فرد و اینکه انبوه بدهی‌های پرسپولیس باعث کناره گیری او بوده و نه برکناری مدیر روابط عمومی باشگاه، روی آوردند.

عجیب اینکه حتی شنیده شد که احتمالا علی فتح الله زاده نیز به زودی از مدیر عاملی استقلال استعفا خواهد کرد چرا که باشگاه آه در بساط ندارد و به زودی هم باید میلیارد‌ها تومان پول به طلبکارانی، چون ویفرد شفر، جپاروف، منشا و ... پرداخت شود! با این احوال همچنان خبر‌های قانع کننده یا امیدبخشی درباره آینده دو باشگاه منتشر نشد و سکوت سنگینی پیرامون مدیریت دو باشگاه احساس می‌شود.

این همه ماجرا و حاشیه در شرایطی رخ داده که فوتبال در ایران به طور کل تعطیل شده و حالا بازیکنان و هواداران فوتبال چه در تهران و چه در دیگر شهرستان‌ها در قرنطینه قرار دارند و در برابر رخداد‌های اخیر نیز نمی‌توانند موضع خود را اعلام کنند. بدون شک اگر در این روز‌ها مسابقات لیگ برقرار بود دست کم فرصتی برای ابراز مخالفت یا موافقت با این ماجرا‌ها وجود داشت و بازخورد‌های این تصمیم‌ها دریافت می‌شد.

در این شرایط بی وزنی فوتبال، تصمیم گیری در مورد آینده باشگاه مهمی، چون پرسپولیس نیز بسیار پیچیده می‌شود. از طرفی به نظر می‌آید که فرصت کافی برای پیدا کردن یک گزینه مناسب برای مدیریت باشگاه وجود دارد، اما از سوی دیگر سررسید بدهی‌های باشگاه نیز بسیار نزدیک است و باید به سرعت برای جور کردن میلیارد‌ها تومان پول فکری کرد. شاید به همین دلیل است که اعضای هیات مدیره پرسپولیس از صبح تا حالا در‌های باشگاه را به روی خودشان قفل کرده و از تصمیم‌های شان حرفی نمی‌زنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی