تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
حسن زاده مطرح کرد:

ضدعفونی مستمر معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز/ از ضد عفونی روزانه تا هشدار‌های بصری

رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز از ضدعفونی مستمر معابر و ناوگان حمل و نقل خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی در این خصوص در سطح شهر انجام می‌شود.

کد خبر: ۵۴۷۶۷
۱۴:۵۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

ضدعفونی مستمر معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز/ از ضد عفونی روزانه تا هشدار‌های بصری

دیدارنیوز ـ محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: در همین راستا، مجموعه شهرداری تبریز با تشکیل ستاد پیشگیری از ویروس کرونا از همان روز‌های نخست شیوع این بیماری، تمام هماهنگی‌های لازم با مناطق و سازمان‌های تابع این مجموعه را انجام داده است.
 
وی با اشاره به ارائه خدمات مختلف از سوی دستگاه‌های متولی در این خصوص، تشریح کرد: یکی از مهمترین این مجموعه‌ها، سازمان پایانه‌های شهرداری تبریز است که بر ورود و خروج مسافران نظارت کاملی وجود دارد و در صورت مشاهده مورد مشکوک با همکاری مراکز بهداشتی قرنطینه می‌شود.
 
حسن‌زاده افزود: همچنین به طور روزانه و مستمر مراکز عرضه مواد غذایی و رستوران‌ها با نظارت کامل، ضدعفونی و بازبینی می‌شوند.
 
وی یادآور شد: سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز نیز با تعریف ایستگاه‌های مختلف، ضدعفونی کردن تاکسی‌های سطح شهر را در دستور کار قرار داده است. رانندگان محترم تاکسی با آگاهی می‌توانند به این محل‌ها مراجعه کرده و نسبت به ضدعفونی تاکسی خود اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: سازمان‌های اتوبوسرانی و قطار شهری شهرداری تبریز نیز به صورت شبانه روزی و مستمر نسبت به گندزدایی و ضدعفونی خطوط اتوبوس شرکت واحد برای استفاده شهروندان اقدام می‌کند.
 
مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: کلینیک‌های مجموعه شهرداری شامل امام رضا (ع) و الغدیر به طور شبانه روزی در خدمت همشهریان است.
 
وی یادآور شد: کلیه باکس‌های زباله به طور روزانه توسط خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.
 
وی از گندزدایی تمامی جوی‌های سطح شهر توسط آب آهک خبر داد و افزود: همشهریان تبریزی نیز اگر ضدعفونی محل خاصی از شهر را مدنظر دارند از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز می‌توانند خواسته خود را اعلام کنند.
 
حسن‌زاده در پایان یادآور شد: مسئولان و دستگاه‌های متولی تا رفع این مشکل در کنار مردم هستند، ولی برای پیشگیری از ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و قرنطینه خانگی الزامی است که همین امر نشان دهنده مسئولیت تک تک افراد و همشهریان در پیشگیری از ویروس کرونا است.
 
 مراکز معاینه فنی خودرو به‌صورت روزانه ضدعفونی می‌شود
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: عملیات ضدعفونی همه مراکز معاینه فنی خودرو به‌صورت روزانه و در چندین نوبت انجام می‌شود.
 
اصغر آدی بیگ با اشاره به ضدعفونی شدن مراکز معاینه فنی خودرو‌ها در تبریز، اظهار کرد: مراکز معاینه فنی خودرو در شهر تبریز روزانه پذیرای تعداد زیادی از خودرو‌ها بوده و کارکنان این مجموعه در واحد‌های مختلف به صورت مستقیم در تماس با شهروندان هستند.
 
وی ادامه داد: بر این اساس جهت رعایت دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های وزارت بهداشت و شهرداری برای به حداقل رسیدن خطر انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان، مراکز معاینه فنی به‌صورت مستمر به‌وسیله مواد ضدعفونی‌کننده شستشو می‌شوند.
 
 آغاز دور جدید اکران بیلبورد‌های آموزشی مقابله با کرونا
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز که عهده‌دار ترویج آموزش‌های شهروندی و خودمراقبتی در موضوع مقابله با شیوع ویروس کرونا است، گفت؛ حدود ۲۰ بیلبورد شهری در این راستا در نقاط مختلف شهر اکران شد.
 
وی ادامه داد؛ این بیلبورد‌ها با توجه به تاکید مقامات وزارت بهداشت، مردم را به خانه ماندن و پرهیز از حضور در دورهمی‌های خانوادگی که می‌تواند عامل شیوع ویروس کرونا باشد دعوت می‌کند.
 
حاجی زاده در پایان خاطرنشان کرد؛ اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز پیش‌تر در دور اول اکران بیلبوردها، مسائل خودمراقبتی و ترویج رعایت بهداشت فردی از جمله نحوه صحیح شست و شوی دست، ممنوعیت دست دادن و روبوسی، پرهیز از تجمعات و دیگر راه‌های پیشگیرانه را مورد توجه قرار داده بود.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی