تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

کمبود اقلام بهداشتی در استان زنجان وجود ندارد/ کنترل تردد ۵ هزار غیربومی در استان / مردم در خانه بمانند و خود و دیگران را به خطر نیاندازند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با تاکید بر اینکه در مراکز درمانی با هیچ کمبودی در خصوص اقلام بهداشتی مواجه نیستیم، گفت: بیش از ۲۰۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در استان در اختیار داروخانه‌های استان و مردم قرار گرفته است.

کد خبر: ۵۴۷۳۹
۱۲:۴۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

عدم کمبود اقلام بهداشتی در استان زنجان

دیدارنیوز ـ پرویز قزلباش، با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰۰ نفر از کادر درمانی برای مقابله با ویروس کرونا در حال خدمت هستند.
 
 ویب با اشاره به آماده باش همه عوامل دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: کنترل‌های لازم از ۵ هزار غیربومی که در استان تردد داشتند انجام شده است.
 
این مقام مسئول لازمه مقابله با این ویروس را قطع زنجیره انتقال آن خواند و گفت: رعایت بهداشت فردی و عدم حضور در تجمعات از مهمترین مواردی است که شهروندان باید آن را رعایت کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه شستن دست‌ها و درخانه ماندن اقدام اول در مبازره با کرونا است، افزود: یکی از دلایل تعطیلی مدارس هم عدم حضور دانش آموزان در تجمعات و در خانه ماندن است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به بستری شدن ۲۸۹ نفر در خصوص این بیماری اشاره کرد و گفت: در استان ۵۰ نفر مبتلا به این ویروس هستند و چهار نفر فوت شدند.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه همه باید تشویق کنیم تا مردم در خانه بمانند، افزود: در خصوص تعطیلی مدارس در فشار بودیم و بسیاری از والدین اصرار بر تعطیلی شدن مدارس داشتند، اما اکنون با تعطیلی مدارس ما شاهد حضور مردم و دانش‌آموزان در اجتماعات هستیم.
 
قزلباش با تاکید بر اینکه در مراکز درمانی با هیچ کمبودی در خصوص اقلام بهداشتی مواجه نیستیم، ادامه داد: بیش از ۲۰۰ هزار مواد ضد عفونی کننده در استان در اختیار داروخانه‌های استان و مردم قرار گرفته است.
 
به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، مهمترین عامل قطع زنجیره این بیماری این است که باید دست از عادت‌های غلط برداشته و موازین بهداشتی را به خوبی رعایت کنیم و باید مردم را دعوت کنیم در خانه بمانند تا خود و دیگران را به خطر نیاندازند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی