تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش: سامانه بررسی ایده‌های دانش آموزی در دبیرخانه مجلس دانش آموزی راه اندازی می‌شود

News Image Lead

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تاکیدبر اهمیت جایگاه و کارکرد مجلس دانش‌آموزی در نظام تعلیم و تربیت از راه‌اندازی سامانه بررسی ایده‌های دانش‌آموزی در دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی خبر داد.

کد خبر: ۵۴۴
۱۸:۱۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
   

دیدارنیوز - علیرضا کاظمی در نشست پایانی هشتمین دوره مجلس دانش‌آموزی که در ساختمان قدیم مجلس در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه امروزه جمهوریت و اسلامیت نظام محصول تلاش‌ها و خون‌های شهیدان است، اظهار کرد: مجلس دانش‌آموزی شاید یکی از بهترین مسیرهاست که صدای رسای دانش‌آموزان و نگاه نقادانه و خلاقانه دانش‌آموزان را به مسایل کشور منعکس می‌کند و به گوش مسئولان می‌رساند.

وی به جایگاه مجلس دانش‌آموزی اشاره و بیان کرد: مجلس دانش‌آموزی از سه منظر از جایگاه بالا و والایی برای نظام تعلیم و تربیت برخوردار است: اولین منظر اندیشه سیاسی امام در تشکیل حکومت اسلامی و نگاه ایشان و رهبری در جمهوری بودن و اسلامی بودن نظام است. مجلس دانش‌آموزی مسیری است که دانش‌آموزان به تمرین عملی دموکراسی و احترام به نظر اکثریت می‌پردازند و می‌توانند جمهوریت نظام را نهادینه کنند.

وی درباره منظر دوم گفت: منظر دوم، منظر سند تحول بنیادین است.شعار ما در سند و مهم‌ترین رویکرد تعلیم و تربیت، تربیت تمام‌ساحتی است و یکی از ساحت‌های مهم آن ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی است که مجلس دانش‌آموزی بهترین بستر را برای تربیت اجتماعی و سیاسی فراهم می‌کند.

کاظمی منظر سوم را این‌طور بیان کرد که آموزش و پرورش باتوجه به تمام تنگناها و مشکلات می‌تواند پیامدها و بروندادهای کار ارزشمند معلمی را در عرصه‌های مختلف در جامعه عرضه کند‌. شما در مجلس دانش‌آموزی شاهد حضور جوانان شجاع، نقاد، آگاه، بصیر و دلاور که شجاعانه و نقادانه و خلاقانه مسایل را مطرح می‌کنند هستید که این محصول کار آموزش و پرورش و معلمان است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مطمئن هستیم که مدیران آینده کشور از همین جمع‌ها برمی‌خیزند.

وی خطاب به وزیر افزود: حضور بیش از ۱۱ میلیون دانش‌آموز در فرایند کاملا قانونی و رسمی کشور،حضور ۶۲۰ هزار دانش‌آموز در شورای دانش‌آموزی مدارس، حضور بیش ار ۵ هزار دانش‌آموز در مجامع دانش‌آموزی استان و مناطق بهترین بستر برای تربیت نسل جوان انقلابی، مومن و متدین است.

کاظمی همچنین عنوان کرد: ۱۵۰ نفر نماینده مجلس دانش‌آموزی بیش از ۶۲۰ هزار دانش‌آموز ۵ هزار دانش‌آموز مجامع استانی و بیش از ۱۳ میلیون دانش‌آموزند و خواسته‌های آنان در بازخورد مسایل تعلیم و تربیت برای متولیان راه گشا و ارزشمند است.

وی بیان کرد: ما مشورت ارزشمند آنان و نگاه نقادانه دانش‌آموزان را در مجلس ارج می‌‌نهیم و تلاش می‌کنیم در حوزه‌های مختلف از نظرهای آنان استفاده کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت:‌ سامانه بررسی ایده‌های دانش آموزی در دبیرخانه مجلس دانش آموزی راه اندازی می‌شود.


منبع: پانا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی