تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

وزیر آموزش‌و‌پرورش: «زنگ هفتم» استعداد زیبایی شناسی دانش‌آموزان را شکوفا می‌کند

News Image Lead

وزیر آموزش و پرورش عصر دیروز در حاشیه بازدید از کاخ جشنواره بین المللی فجر در پردیس سینمایی چهارسو، درباره طرح زنگ هفتم که به طور مشترک بین آموزش و پرورش و جشنواره جهانی فیلم فجر در حال اجرا است، گفت که بر اساس این طرح فیلم‌های جشنواره بین المللی فجر که متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان است، به طور همزمان در هفت پردیس سینمایی تهران اکران می‌شود.

کد خبر: ۵۴۳
۱۸:۰۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
  
دیدارنیوز - سیدمحمد بطحایی عصر دیروز با حضور در کاخ جشنواره بین المللی فجر در پردیس سینمایی چهارسو، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کاخ جشنواره و گفت‌وگو با مسئولان برگزار کننده این فستیوال سینمایی، به تماشای فیلم تنگه ابوغریب ساخته بهرام توکلی نشست.

بطحایی که به همراه فاضل نظری، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کاخ جشنواره حضور پیدا کرده بود، در بدو ورود مورد استقبال رضا کیانیان قرار گرفت. کیانیان ضمن گفت‌وگو با بطحایی، بخش‌های مختلف کاخ جشنواره را به وزیر آموزش و پرورش نشان داد.

بطحایی در ادامه با حضور در دفتر رضامیرکریمی، مدیر جشنواره بین المللی فیلم فجر، با او درباره برگزاری این فستیوال مهم سینمایی گفت‌وگو کرد.

وزیر آموزش و پرورش بعد از بازدید از غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کاخ جشنواره، در استودیو خبری این فستیوال حضور پیدا کرد و دقایقی را درباره طرح زنگ‌هفتم که با همکاری جشنواره جهانی فیلم فجر و آموزش و پرورش در حال اجراست، سخن گفت.

بطحایی درباره طرح زنگ هفتم گفت: بر اساس این طرح فیلم‌های جشنواره بین المللی فجر که متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان است، به طور همزمان در هفت پردیس سینمایی تهران اکران می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اجرای طرح زنگ هفتم محیط یادگیری‌ دوم و سوم دانش آموزان را از مدرسه خارج می‌کند، تصریح کرد: این امر مهارت‌های اجتماعی و غیرشناختی دانش آموزان را افزایش و استعداد آنها در مقوله زیبایی‌شناسی شکوفا می‌کند.

وی ادامه داد: زنگ هفتم فرصتی بود که دانش‌آموزان در جایی بیرون از مدرسه، فیلم‌هایی را که متناسب با سن و اصول روانشناختی آنها ساخته شده است، تماشا و با نکات و اهداف فرهنگی فیلم‌ها آشنا شوند.

بطحایی با اشاره به اینکه حدود بیست هزار دانش آموز در این طرح شرکت کردند، تصریح کرد: این طرح سال اول اجرای خود را پشت سر می‌گذارد و امیدواریم در آینده با توجه بیشتر آموزش و پرورش، این رویداد تبدیل به مطالبه دانش آموزان شود و این عدد در سال‌های آینده رشد قابل توجهی داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه در خصوص دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی این وزارت‌خانه تصریح کرد: آموزش و پرورش دولت دوازدهم طبق فرمایش‌های مقام معظم‌رهبری و رئیس‌جمهوری به دنبال این است که هنر را به معنای اصیل کلمه در آموزش و پرورش ترویج کند. در همین راستا چند روز پیش جلسه خوبی با تعدادی از استادان خانه تئاتر برگزار شد که در آن درباره موضوعات مفید و کاربردی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی ادامه داد: امیدواریم در آینده نزدیک این موضوعات را در قالب تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسانده و از ظرفیت عظیم هنرمندان کشور که عرق خاصی به اعتلای آموزش و پرورش دارند، استفاده کنیم.



منبع: پانا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی