تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

انتقال ۱۰‌مصدوم زمین لرزه شب گذشته جهت مداوا به بیمارستان خوی

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۱۰‌مصدوم جهت مداوا به بیمارستان خوی منتقل شدند.

کد خبر: ۵۳۳۰۶
۱۰:۵۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸

انتقال ۱۰‌مصدوم زمین لرزه شب گذشته جهت مداوا به بیمارستان خوی

د‌یدارنیوز ـ آیدین رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت زلزله زدگان قطور ضمن اشاره به زلزله شب گذشته در این منطقه و قطع برق و ارتباط تصریح کرد: خوشبختانه زمین لرزه ۵.۷ شب گذشته قطور با توجه به آگاهی مردم تلفات جانی نداشته و نیرو‌های هلال احمر و اورژانس بلافاصله به محل اعزام و خدمات لازم را ارائه کردند.
 
وی با بیان اینکه تعداد مصدومین ۹۵ نفر بود که ۸۵ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند، تصریح کرد: ۱۰ نفر نیز به بیمارستان خوی جهت مداوا اعزام شدند.
 
رحمانی با بیان اینکه ۲۷روستا و یک شهر قطور به ظرفیت ۵۰۰۰ خانوار در گیر زمین لرزه بودند، گفت: به دلیل وجود پس لرزه‌ها و ترس از اسکان توسط خانوار‌ها اقدامات لازم جهت احداث کمپ و اسکان اضطراری و موقت در منطقه فراهم شده است.
 
وی با اشاره به ارسال اقلام امدادی و گرمایشی به مناطق زلزله زده تصریح کرد: ۴۰۰ دستگاه چادر و ۱۲۰۰ پتو توزیع شده همچنین ۱۴۰۰ چادر نیز از استاک‌های دیگر ارسال شده است.
 
معاون استاندار با بیان اینکه همه خانوار‌ها بیمه بودند، تصریح کرد: نیرو‌های بنیاد مسکن برای ارزیابی برای آواربرداری در محل حضور دارند تا در اولین فرصت ممکن نسبت به آواربرداری و احداث مساکن اقدام کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی