تیتر امروز

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ مراسم بزرگداشت رئیسی در شیرودی +ویدیو
سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ مراسم بزرگداشت رئیسی در شیرودی +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

پایان خونین نزاع دسته جمعی

News Image Lead

درگیری چند پسر جوان در باغستان کرج با مرگ پایان یافت.

کد خبر: ۵۱۸۱
۱۰:۳۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ سرهنگ جواد صفایی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این خبر گفت: پرونده یک نزاع و درگیری دسته‌جمعی به کلانتری ۱۹ باغستان کرج اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان داد جوانی ۲۲ ساله براثر ضربات جسم سخت به‌شدت آسیب‌دیده و به بیمارستان منتقل‌ شده است.

در بررسی آخرین وضعیت مصدوم و طبق اظهارات پزشک معالج وی ضربه وارده به حدی بوده است که جمجمه شکسته و امکان زنده ماندن وی بسیار ضعیف تشخیص داده شد.

در همین رابطه پنج تن دستگیر شدند اما منکر دخالت در درگیری شدند. با توجه به انکار متهمان، مأموران به محل درگیری رفتند و در تحقیقات محلی از افرادی که در زمان درگیری در محل حضور داشتند دریافتند درگیری به خاطر اختلاف خانواده دو تن از متهمان بوده است. بعد از درگیری لفظی که دو خانواده با یکدیگر داشتند، یکی از آن‌ها برای انتقام به همراه برادر خود و فرد مصدوم به محل درگیری مراجعه کردند اما با پرتاب سنگ و شیشه به یکدیگر پسر جوان دچار آسیب مغزی می‌شود.

چند روز بعد پسر جوان جان باخت و همزمان با مرگ وی تحقیقات از متهمان ادامه یافت و سرانجام یکی از آنها اعتراف کرد که با وارد آوردن ضربات چوب‌دستی به سر مقتول، باعث قتل شده بنابراین وی به اتهام قتل عمد با قرار بازداشت موقت و سایر متهمان نیز به اتهام مشارکت در نزاع دسته‌جمعی با قرار وثیقه قانونی تحویل زندان شدند.
 
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
0
0
دری وری ننویسید بابا
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی