تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
معاون استاندار:

امسال ۶ هزار فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه تعهد اشتغال استان برای امسال ۱۰ هزار و ۶۰۳ نفر است، گفت: نزدیک به ۶ هزار فرصت شغلی در سه فصل گذشته از سال ۹۸ در استان ایجاد شد.

کد خبر: ۵۱۳۷۶
۰۹:۲۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

امسال ۶ هزار فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد شد

دیدارنیوز ـ حشمت‌الله عسگری ابراز داشت: ایجاد اشتغال در هشت شهرستان سمنان، سرخه، گرمسار، آرادان، میامی، مهدیشهر، شاهرود و دامغان برنامه‌ریزی شده و از ابتدای فروردین تا پایان آبان ۵۶ درصد تعهد اشتغال استان سمنان برای امسال محقق شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تعهد اشتغال به صورت کامل محقق شود.
 
وی بیان کرد: ایجاد ۲ هزار و ۸۵۹ شغل در شهرستان سمنان برای امسال برنامه‌ریزی شد که براساس آمار از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال یکهزار و ۶۲۸ شغل ایجاد شد.
 
وی اضافه کرد: اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۱۸۰ نفر امسال در شهرستان شاهرود هدفگذاری شده بود که از ابتدای فروردین تا پایان آبان یک هزار و ۳۹۷ فرصت شغلی جدید در این شهرستان ایجاد شد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تعهد ایجاد اشتغال امسال مربوط به شهرستان دامغان ایجاد یکهزار و ۱۳۰ فرصت شغلی است که در سه فصل از سال ۶۸۵ فرصت شغلی ایجاد و ۹۱ درصد تعهد محقق شد.
 
وی تصریح کرد: تعهد استان سمنان برای اشتغال در دوره هشت ماهه اشتغازایی برای هفت هزار و ۶۹ نفر بود که ۸۶ درصد تعهد در استان محقق شد و حدود ۶ هزار نفر به کارگمارده شدند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: سال گذشته تعهد اشتغال استان ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر بود و استان موفق به ایجاد اشتغال بیش از تعهد شد.
 
عسگری بیان کرد: سال گذشته استان سمنان ۱۰۳ درصد تحقق ایجاد اشتغال داشت و جزو استان‌های پیشرو در کشور بود و باید تلاش شود تعهد اشتغال استان سمنان امسال مانند سال گذشته به طور ۱۰۰ درصد محقق شود و روند کاهش نرخ آمار بیکاری به واسطه اشتغالزایی مانند سال گذشته ادامه یابد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال هفت هزار و ۳۹۰ نفر به عنوان جویندگان کار شناسایی شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته جویندگان کار در استان سمنان ۲۲ درصد کاهش یافتند.
 
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال یک هزار و ۹۵۷ نفر و سال گذشته در همین دوره مشابه یک هزار و ۷۷۵ نفر به کارگمارده شدند که آمار نشاندهنده افزایش ۱۰ درصدی افراد اشتغال یافته است.
 
 نرخ بیکاری در استان سمنان حدود ۷.۹ است و این استان جزو سه استان برتر کشور در زمینه کاهش نرخ بیکاری و اشتغالزایی است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی