تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
معاون استاندار:

امسال ۶ هزار فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه تعهد اشتغال استان برای امسال ۱۰ هزار و ۶۰۳ نفر است، گفت: نزدیک به ۶ هزار فرصت شغلی در سه فصل گذشته از سال ۹۸ در استان ایجاد شد.

کد خبر: ۵۱۳۷۶
۰۹:۲۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

امسال ۶ هزار فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد شد

دیدارنیوز ـ حشمت‌الله عسگری ابراز داشت: ایجاد اشتغال در هشت شهرستان سمنان، سرخه، گرمسار، آرادان، میامی، مهدیشهر، شاهرود و دامغان برنامه‌ریزی شده و از ابتدای فروردین تا پایان آبان ۵۶ درصد تعهد اشتغال استان سمنان برای امسال محقق شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تعهد اشتغال به صورت کامل محقق شود.
 
وی بیان کرد: ایجاد ۲ هزار و ۸۵۹ شغل در شهرستان سمنان برای امسال برنامه‌ریزی شد که براساس آمار از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال یکهزار و ۶۲۸ شغل ایجاد شد.
 
وی اضافه کرد: اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۱۸۰ نفر امسال در شهرستان شاهرود هدفگذاری شده بود که از ابتدای فروردین تا پایان آبان یک هزار و ۳۹۷ فرصت شغلی جدید در این شهرستان ایجاد شد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تعهد ایجاد اشتغال امسال مربوط به شهرستان دامغان ایجاد یکهزار و ۱۳۰ فرصت شغلی است که در سه فصل از سال ۶۸۵ فرصت شغلی ایجاد و ۹۱ درصد تعهد محقق شد.
 
وی تصریح کرد: تعهد استان سمنان برای اشتغال در دوره هشت ماهه اشتغازایی برای هفت هزار و ۶۹ نفر بود که ۸۶ درصد تعهد در استان محقق شد و حدود ۶ هزار نفر به کارگمارده شدند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: سال گذشته تعهد اشتغال استان ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر بود و استان موفق به ایجاد اشتغال بیش از تعهد شد.
 
عسگری بیان کرد: سال گذشته استان سمنان ۱۰۳ درصد تحقق ایجاد اشتغال داشت و جزو استان‌های پیشرو در کشور بود و باید تلاش شود تعهد اشتغال استان سمنان امسال مانند سال گذشته به طور ۱۰۰ درصد محقق شود و روند کاهش نرخ آمار بیکاری به واسطه اشتغالزایی مانند سال گذشته ادامه یابد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال هفت هزار و ۳۹۰ نفر به عنوان جویندگان کار شناسایی شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته جویندگان کار در استان سمنان ۲۲ درصد کاهش یافتند.
 
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال یک هزار و ۹۵۷ نفر و سال گذشته در همین دوره مشابه یک هزار و ۷۷۵ نفر به کارگمارده شدند که آمار نشاندهنده افزایش ۱۰ درصدی افراد اشتغال یافته است.
 
 نرخ بیکاری در استان سمنان حدود ۷.۹ است و این استان جزو سه استان برتر کشور در زمینه کاهش نرخ بیکاری و اشتغالزایی است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی