تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
قدم یحیی برای سرخ‌ها خوب بود؛

پرسپولیس از سپاهان فاصله گرفت

پرسپولیس با دو گل بازی مهم هفته هفدهم را برد، اما تعداد زیاد کارت‌های زرد در این بازی از کیفیت آن کاست. پرسپولیس با این برد فاصله خود را با سپاهان به ۵ امتیاز رساند و موقعیت خود را در صدر جدول استحکام بخشید.

کد خبر: ۵۰۱۷۸
۱۸:۳۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز در ورزشگاه آزادی و با بازی پرسپولیس و تراکتور به اوج هیجان رسید. عصر امروز پرسپولیس و تراکتور در شرایطی روبروی هم ایستادند که نیمکت هر دو تیم نسبت به بازی رفت در تبریز زیر و رو شده و مربیان خارجی جایشان را به یحیی گل محمدی و ساکت الهامی داده بودند.
 
 
پرسپولیس از سپاهان فاصله گرفت

یحیی گل محمدی که با ماجرایی پرکشش و هزینه‌ای گزاف از شهر خودرو به پرسپولیس آمد امروز در برابر یکی از مدعیان لیگ قرار داشت و می‌شد حدس زد که تحت فشار روانی است. ورزشگاه آزادی شاهد حضور هزاران تماشاگر طرفدار پرسپولیس و تراکتور بود و بازی در شرایطی آغاز شد که باز هم سایه شوم ناآرامی و درگیری بین هواداران روی بازی سایه انداخته بود. هواداران دو تیم برای لحظاتی به سنگ پرانی و شعار‌های تند نسبت به یکدیگر پرداختند و حتی چند نفری نیز در این ماجرا‌ها زخمی شدند.

با این حال بازی که آغاز شد حواس طرفداران را به میدان جلب کرد و جو کمی آرام تر شد. پرسپولیس از همان ابتدای کار نشان داد که برای پیروزی پا به میدان گذاشته و بازی را تهاجمی آغاز کرد، اما تراکتور هم برای لحظاتی با تکیه بر بازیکنان نامدارش همچون اشکان دژآگه، ساسان انصاری، مسعود شجاعی و تیکدری نژاد سعی کرد دروازه بیرانوند را تحت فشار قرار دهد.

در دقیقه نهم بازی اما پرسپولیس برتری اش را به تیم تبریزی دیکته کرد. پاس عالی وحیدی امیری در عمق با ضربه استادانه و دقیق علی علیپور طاق دروازه تراکتور را فرو ریخت تا بازی هیجان انگیزتر شود. تراکتور در ادامه این نیمه زهردارتر شد و حتی در یک موقعیت خوب چیزی نمانده بود که با ضربه ایمان سلیمی، گل تساوی را بزند، اما بیرانوند مانع شد. در دقایق پایانی نیمه نخست ساکت الهامی مربی تراکتور از سوی داور اخراج شد که این مسئله با حواشی زیادی همراه بود.

در نیمه دوم، تراکتور از همان ابتدا با حمله به سوی دروازه پرسپولیس نشان داد که قصد دارد گل خورده را جبران کند، اما پرسپولیس فشار را تحمل کرد و در دقیقه ۵۵ توسط وحید امیری به گل دوم رسید. این گل زیبا همچنان تراکتور را تهاجمی‌تر کرد و در دقایق پایانی ضربه کاشته فوق العاده احسان حاج صفی به دیرک دروازه برخورد کرد تا افسوس هواداران تراکتور را در پی داشته باشد. در نهایت پرسپولیس با همین دو گل بازی را برد، اما تعداد زیاد کارت‌های زرد در این بازی از کیفیت آن کاست. پرسپولیس با این برد فاصله خود را با سپاهان به ۵ امتیاز رساند و موقعیت خود را در صدر جدول استحکام بخشید.

 در دیگر بازی امروز نیز نفت مسجد سلیمان در برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی جالب ۲ بر صفر دست یافت تا فاصله خود را با بالانشین‌ها کمتر کند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی