تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۹۲ روستای لرستان در دهه فجر

News Image Lead

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت:طرح آبرسانی به ۹۲روستای استان در قالب ۲۶طرح، دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر: ۵۰۰۷۱
۱۴:۴۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ علیرضا کاکاوند روز شنبه با بیان اینکه برای افتتاح این پروژه ها ۳۱۴ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال هزینه شده است افزود: با بهره بردار این طرح ها ۳۹ هزار نفر جمعیت روستایی از آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد. 

وی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان در سالجاری و به مناسب های مختلف طرح های آبرسانی و یا کلنگ زنی را در برنامه خود داشته و در مجموع، بهره برداری از آبرسانی به ۲۷۸ روستا و کلنگ زنی طرح آبرسانی به ۱۰۸ روستا عملیاتی شده است.

وی افزود: با توجه به سیل فروردین ماه امسال نیز آبرسانی به ۹۶۴ روستای استان در قالب ۴۰ درصد با مشکل مواجه شده بود که با تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت و در کمتر از ۱۴ روز آبرسانی به صورت موقت انجام و در ادامه نیز آب پایدار این روستاها وصل شد.

وی اضافه کرد: در مجموع سال ۹۸ یک سال پرکار برای نیروهای شرکت آبفار در لرستان بوده و با تلاش های شبانه روزی جمعیتی بالغ بر ۹۷ هزار نفر روستانشین استان از نعمت آب شرب سالم بهره مند شده اند.

مدیر عامل آبفار لرستان گفت: در ابتدای امسال شاخص بهره مندی آبرسانی روستایی در استان ۸۱ درصد بوده که این میزان ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری بوده است.

کاکاوند با اشاره به سیل فروردین ماه امسال اظهار داشت: با خسارت های برجا مانده از سیل امسال شاخص بهره مندی به ۷۷ درصد رسیده که با بهره برداری از طرح های دهه فجر این میزان به بیش از ۸۰ درصد خواهد رسید.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی