تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تردد در ۳ مسیر ارتباطی زنجان با زنجیرچرخ امکانپذیر است

News Image Lead

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: تردد در مسیرهای ارتباطی تهم - چورزق، زنجان - طارم و دندی - تخت سلیمان، به علت کولاک برف با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

کد خبر: ۵۰۰۵۹
۱۴:۲۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ سرهنگ محمدعلی عظیمی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۲ مسیر ارتباطی خدابنده - زنجان، ابهر - تاکستان نیز علاوه بر لغزندگی سطح جاده، مه‌آلود است و دیگر مسیرهای ارتباطی استان زنجان به دلیل وجود برف، لغزنده بوده و رانندگان باید برای جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی، در آمد و شد دقت و احتیاط بیشتری داشته باشند.

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته سه مورد تصادف جرحی در جاده زنجان - بیجار، زنجان - میانه و زنجان - خرمدره اتفاق افتاد که بر اثر این حوادث رانندگی که ۲ مورد آن به علت سرعت غیر مطمئنه و یک مورد دیگر نیز به دلیل ترکیدگی لاستیک کامیون رخ داد چهار نفر مصدوم شدند و به منظور درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

عظیمی تصریح کرد: روز پنجشنبه /سوم بهمن ماه/ در جاده زنجان - طارم، قریب ۱۵ دستگاه خودرو سواری به علت بارش برف و وقوع کولاک و لغزنده بودن سطح جاده، گیر افتاده بودند که نیروهای امدادی هلال احمر، راهداری و پلیس راه به یاری آنان شتافتند و پلیس راه به مدت یک ساعت اجازه تردد از این مسیر را نداد. 

وی یادآور شد: پنجشنبه شب تا صبح روز جمعه /چهارم بهمن ماه/ نیز مسیر ابهر - خدابنده به علت وقوع کولاک برف بسته اعلام شد و پلیس راه از تردد خودروها جلوگیری کرد.

عظیمی با بیان اینکه در زمان حاضر تردد وسایط نقلیه در کلیه مسیرهای ارتباطی این استان جریان دارد، از هموطنان خواست از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند و در صورت لزوم از وسایط نقلیه عمومی به ویژه قطار استفاده کنند.  

وی تصریح کرد: داشتن زنجیر چرخ در خودروها الزامی است و به رانندگان توصیه می‌شود هنگام بارش برف و باران و لغزندگی سطح جاده، فاصله طولی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه برانند.

از ابتدای ماه جاری تاکنون ۱۸ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که ۱۰ نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.

۹ ماه نخست امسال بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی