تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

افزایش جریمه، شکار غیرمجاز حیات وحش خراسان شمالی را کاهش می دهد

News Image Lead

کارشناس مسئول اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل محیط زیست خراسان شمالی گفت: افزایش جریمه، شکار غیرمجاز حیات وحش این استان را کاهش می دهد.

کد خبر: ۵۰۰۵۰
۱۳:۱۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ صالحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه این طرح در چند ماه گذشته مصوب شده بود، اظهارکرد: بعد از تصویب، این مصوبه در روزنامه ها نیز اعلام شده و به تمامی افراد اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: در حال حاضر جریمه شکار غیر مجاز هر راس قوچ از مبلغ 10 میلیون تومان به 25 میلیون تومان رسیده است.

صالحی ادامه داد: از سوی دیگر جریمه هر راس میش نیز به 75 میلیون تومان رسیده است.

وی اظهارکرد: از آنجایی‌که میش مولد بوده و تاثیر زیادی در افزایش جمعیت گونه قوچ و میش دارد، افزایش جریمه چشمگیر بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اغلب میش ها دوقلوزا هستند، تاکیدکرد: شکار هر راس میش به معنای آن است که در حقیقت از تولد هفت تا هشت قوچ و میش جلوگیری کرده ایم و آن ها را از بین برده ایم.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی یکی از زیست گاه اصلی گونه منحصر به فرد قوچ اوریال است، گفت: متاسفانه بیشترین شکارغیرمجازی که در گونه حیوانی پستاندار در این استان صورت می گیرد، قوچ و میش است، بنابراین افزایش جریمه ها تاثیر خوبی در کاهش شکار این گونه های حیوانی خواهد داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی