تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

۳۷۰ میلیارد تومان در بخش آب و فاضلاب استان بوشهر هزینه شد

News Image Lead

استاندار بوشهر گفت: با وجود مشکلات و تنگنا‌های مالی، در ۲ سال اخیر ۳۷۰ میلیارد تومان در بخش آب و فاضلاب این استان هزینه شد.

کد خبر: ۵۰۰۳۵
۱۲:۰۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ عبدالکریم گراوند روز شنبه در بازدید از پروژه‌های فاضلاب بوشهر افزود: از این میزان ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات آب در استان بوشهر اختصاص یافت و افزون براین ۵۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات شرکت آب و فاضلاب کشور جذب شده‌است.

وی بیان کرد:  با وجود مشکل فاضلاب شهر بوشهر، به همت مدیران استانی، ساماندهی فاضلاب بافت قدیم برنامه‌ریزی شده و هم اکنون این پروژه به خوبی در حال کار است و با توجه به حجم کارهای انجام شده در مورد پروژه فاضلاب بافت قدیم بوشهر، این پروژه مهم تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.

استاندار بوشهر اظهار داشت: ایستگاه فاضلاب شهر بوشهر با سرعت خوبی در حال بهسازی است و تلاش می‌شود منابع مالی برای تکمیل بهسازی این ایستگاه انجام شود.

گراوند تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در حوزه آب و همت شرکت آب و فاضلاب شهری بوشهر، کارهای اساسی و اصولی در این بخش صورت گرفته‌است.

وی از همکاری شرکت آب و فاضلاب کشور و پنج استان معین که برای حل مشکلات آب استان بوشهر اقدام کردند، قدردانی کرد.

استاندار بوشهر گفت: تنها مرکز استان کشور که آب نوبت بندی شده داشت بوشهر بود که با همت مدیران استان این مشکل برطرف شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر گفت: بافت تاریخی بوشهر به دلیل نوع بافت و سختی کار در این منطقه فاقد هرگونه شبکه فاضلاب بود که با همت مسئولان استان و این شرکت تلاش شد این پروژه در این منطقه اجرا شود.

عبدالحمید حمزه‌پور افزود: از محل اعتبارات سفر دوم رئیس جمهوری به استان بوشهر ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه به تصویب رسید که سال گذشته ۹۰ میلیارد تومان تخصیص و بزودی ۴۰ میلیارد تومان دیگر نیز امسال به این پروژه تزریق می‌شود.

وی ادامه داد: طول پروژه فاضلاب بافت قدیم بوشهر ۳۵ کیلومتر شبکه و ۲ ایستگاه پمپاژ است که با اجرای این شبکه ۲۰ هزار نفر در این بافت زپوشش فاضلاب شبکه دفع قرار می‌گیرند.

حمزه‌پور گفت: این پروژه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به اجرای پروژه انتظار می‌رود تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: در زمان حاضر ۸۰ درصد جمعیت شهر بوشهر و ۷۰ درصد جمعیت شهرهای گناوه و دیلم زیر پوشش شبکه دفع  فاضلاب شهری قرار دارند. 

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی