تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

احداث ۲۳۴ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل در حال مطالعه است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث ۲۳۴ کیلومتر بزرگراه در این استان در دست مطالعه بوده و برای اجرای سریع این پروژه‌ها تلاش می‌شود.

کد خبر: ۵۰۰۲۳
۱۱:۳۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ محبوب حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احداث سالانه  ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان برنامه‌ریزی شده که با تکمیل و بهره‌برداری از آن فاصله استان با میانگین کشوری کاهش خواهد یافت.

وی بیان‌کرد: احداث راه‌های اصلی در این استان در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار گرفته و در سه سال اخیر سه هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال برای توسعه راه‌های اصلی، فرعی و بزرگراهی و  ۹۶۰میلیارد ریال نیز برای راه‌های روستایی اختصاص یافته است.

حیدری افزود: در سفر دی ماه رییس‌جمهوری به استان اردبیل ۵۱ کیلومتر بزرگراه، ۱۷ کیلومتر راه اصلی، ۳۳ کیلومتر راه روستایی و ۹۰۶ واحد مسکن مهر نیز در مجموع با اعتباری بالغ بر ۳۳۱ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به آغاز پروژه‌های راه و مسکن در این سفر گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال احداث راه‌های اصلی و فرعی و همچنین ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی همزمان با سفر

رییس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل شروع شد.

حیدری درباره بهره‌مندی راه‌های استان از ردیف بودجه ملی افزود: در سال ۹۶  حدود ۴۲۷ کیلومتر از راه‌های استان اردبیل در پیوست یک قانون بودجه دارای ردیف اعتباری بود که این میزان در سال ۹۸ به ۸۹۰ کیلومتر افزایش یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره احداث تونل دوم حیران واقع در جاده اردبیل - آستارا و مسیر گرمی – بیله‌سوار گفت: به زودی عملیات اجرایی این پروژه‌ها شروع می‌شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی