تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تقویم گردشگری ابرکوه تدوین می‌شود

رئیس میراث فرهنگی ابرکوه از تدوین تقویم گردشگری شهرستان ابرکوه و برگزاری یک ویژه‌برنامه در حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در هر ماه خبر داد.

کد خبر: ۴۹۸۱۶
۱۱:۰۹ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸

تقویم گردشگری ابرکوه تدوین می‌شود

دیدارنیوز ـ حمید مشتاقیان روز سه‌شنبه اول بهمن‌ماه به همراه تعدادی از فعالان حوزه گردشگری با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر ابرکوه، گفت: تا زمانی که تجربیات دیگران به خدمت گرفته نشود و دانش و زیرساخت‌ها به روز نشود، شاهد رونق و توسعه در صنعت گردشگری نخواهیم بود لذا یکی از راهکار‌ها جهت ایجاد این رونق تدوین تقویم گردشگری و طراحی برنامه و پلان مشخص برای گردشگران است.
 
وی تصریح کرد: رویداد‌های گردشگری شهرستان بسیار جالب توجه و خاص هستند که می‌توان بسیاری از آن‌ها را در کنار آداب و رسوم و سنت‌های کهن در قالب ویژه‌برنامه‌های مختلف در این تقویم گردشگری ثبت و آن را به مخاطبان و گردشگران ارائه کرد.
 
مشتاقیان خاطرنشان کرد: در همین راستا تقویم گردشگری ابرکوه در حال تکمیل است و با همکاری فعالان این حوزه برای هر ماه یک ویژه‌برنامه با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان در حوزه میراث فرهنگی و صنایع‌دستی، تدارک دیده شده است.
 
این مسئول به برگزاری برنامه «چله گاه سرو نشینی ابرکوه» در قالب همین تقویم اشاره کرد که با استقبال بیش از پنج هزار نفری مردم همراه بود و گفت: برنامه‌های سور بادمجان، مهر و میراث، جشن تولد سرو و برنامه‌هایی مشابه این، از جمله مناسبت‌های تقویم گردشگری ابرکوه است.
 
رئیس میراث فرهنگی ابرکوه حضور در نمایشگاه گردشگری تهران را یکی از راهکاری‌های مؤثر در جذب گردشگر برشمرد و افزود: تیم اجرایی جهت شرکت در نمایشگاه شکل گرفته و در نظر داریم که امسال به صورت دقیق و فنی وارد نمایشگاه شویم و برنامه‌ریزی‌هایی برای جذب مستمر گردشگر داشته باشیم.
 
در این جلسه اعضای شورای شهر نیز ضمن اعلام همراهی با تیم اجرایی حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران، ابراز داشتند: امروزه یکی از مهم‌ترین ابزار برای معرفی شهرستان و جذب گردشگر، تقویت زیرساخت‌های گردشگری است که می‌تواند سایر صنایع را نیز متأثر خود کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی