تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود:

۴ خودرو نیسان حاوی چوب قاچاق در شاهرود متوقف شد

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود از توقیف چهار خودروی نیسان حاوی چوب قاچاق طی دوماهه اخیر در شاهرود خبر داد و گفت: از این خودرو‌ها دو تن تاغ و دو متر مکعب بلوط کشف‌شده است.

کد خبر: ۴۹۵۶۶
۱۲:۴۴ - ۳۰ دی ۱۳۹۸

۴ خودرو نیسان حاوی چوب قاچاق در شاهرود متوقف شد

دیدارنیوز ـ محمد رضا کشاورزیان بابیان اینکه طی دوماهه اخیر چهار خودرو نیسان حاوی چوب قاچاق در شاهرود متوقف‌شده است، ابراز داشت: دو خودرو حاوی چوب‌های درختان قطع‌شده از جنگل‌های کالپوش، یک خودرو از جاجرم و دیگری نیز شب گذشته توسط یگان حفاظت شاهرود کشف‌شده بودند.
 
وی افزود: طی دو ماه اخیر یک دستگاه خودرو حامل چوب جنگلی درختان بلوط قاچاق به مقدار دو متر مکعب و سه دستگاه چوب تاغ به مقدار دو تن در شهرستان شاهرود ضبط شدند.
 
رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود ضمن بیان اینکه با هماهنگی دستگاه قضائی و انتظامی برای متخلفان پرونده قضائی تشکیل و خودروی آن‌ها به پارکینگ منتقل‌شده است، ابراز داشت: از این افراد یک دستگاه اره موتوری کشف و ضبط‌شده است.
 
کشاورزیان در ادامه تصریح کرد: اجرای طرح‌های ضربتی مبارزه با قاچاق چوب و زغال، افزایش کنترل و نظارت توسط حفاظت و قرقبانان و آگاه‌سازی مردم و استفاده از توان مردم برای حفاظت از منابع طبیعی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در خصوص قطع درختان، قاچاق چوب و زغال است.
 
وی افزود: فعال بودن پنج گشت خودرویی و ۱۰ گشت موتوری و پیاده در عرصه‌های ملی و جنگلی و بیابانی شهرستان به صورت ۲۴ ساعته و بهره‌گیری از توان مخبران محلی، از موفقیت‌های حفاظت منابع طبیعی شهرستان در مقابله با قاچاق چوب و زغال در این عرصه‌ها محسوب می‌شود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی