تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
رییس هلال احمر یزد تاکید کرد:

جمع‌آوری کمک‌های یزدی‌ها با حفظ کرامت انسانی سیل‎زدگان

رییس جمعیت هلال احمر استان یزد بر ضرورت جمع‎آوری کمک‌های مردمی استان با حفظ کرامت انسانی مردم سیل زده سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

کد خبر: ۴۸۹۲۴
۱۴:۳۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۸

جمع‌آوری کمک‌های یزدی‌ها با حفظ کرامت انسانی سیل‎زدگان

دیدارنیوز ـ دکتر سیدمحسن حرازی‌زاده با اشاره به تشکیل نشست فوری مدیریت بحران استانداری در رابطه با سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در این جلسه آخرین وضعیت این استان سیل‌زده مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت جمع‌آوری کمک‌های مردمی با حفظ کرامت انسانی سیل‌زدگان این استان محروم تاکید شد.
 
وی مهمترین اقلام مورد نیاز مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان را مواد غذایی کنسرو شده، پتو، لباس‌های گرم و نایلون با توجه به تداوم بارندگی‌ها عنوان کرد و از مردم استان خواست تا ضمن همکاری در تهیه این موارد، کمک‌های خود را به ادارات هلال احمر شهرستان خود تحویل بدهند.
 
حرازی‌زاده در رابطه با کمک‌های نقدی مردم نیز خاطرنشان کرد: مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر استان یا از طریق سامانه پیامکی *۱۱۲*۵۴# پرداخت کنند.
 
رییس جمعیت هلال احمر استان یزد در پایان بر ضرورت هماهنگی سمن‌ها و مردم با ادارت هلال احمر شهرستان‌ها یا استان در صورت تمایل به جمع‌آوری خودجوش کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان تاکید کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی