تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کوهرنگ؛ ۲۳ درجه زیر صفر

فرماندار کوهرنگ با اشاره به سرمای آزاردهنده هوا و رسیدن دما به ۲۳ درجه زیر صفر، افزود: خوشبختانه محور‌های شهرستان نمک‌پاشی شده و این امر از یخ زدگی محور‌ها ممانعت کرده است.

کد خبر: ۴۸۴۹۷
۰۹:۴۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۸

کوهرنگ؛ ۲۳ درجه زیر صفر

دیدارنیوز ـ هوشنگ مصطفوی اظهار کرد: در حال حاضر تمامی محور‌های شهرستان کوهرنگ باز است و تردد در محور‌ها به آرامی انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به سرمای آزاردهنده هوا و رسیدن دما به ۲۳ درجه زیر صفر، افزود: خوشبختانه محور‌های شهرستان نمک‌پاشی شده و این امر از یخ زدگی محور‌ها ممانعت کرده است، تنها به دلیل زیاد بودن تعداد راه‌های روستایی، اندکی نمک‌پاشی زمانبر است و احتمال دارد تا اواسط امروز طول بکشد.
 
مصطفوی گفت: رانندگانی که قصد تردد از مسیر‌های روستایی را دارند باید با زنجیرچرخ تردد کرده و در راه‌های شهری به همراه داشتن زنجیرچرخ الزامی است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی