تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تاخیر چند ساعته در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در قم

مراسم تشییع پیکر‌های مطهر شهدای سرافراز اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمش سرهنگ پاسدار شهید شهرود مظفری نیا به دلیل استقبال میلیونی و کم‌نظیر مردم تهران از پیکر پاک سردار مقاومت، عملا با ساعاتی تاخیر در قم برگزار می‌شود.

کد خبر: ۴۷۷۴۰
۱۶:۱۹ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

تاخیر چند ساعته در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در قم

دیدارنیوز ـ بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به استقبال میلیونی مردم تهران از سردار بزرگ سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و هم‌رزمانشان و کندی حرکت کاروان حمل پیکر‌های پاک این شهدا در میان انبوه جمعیت، مراسم تشییع در قم با چند ساعت تاخیر برگزار خواهد شد و تا زمان انتشار این خبر هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست. 
 
مراسم تشییع پیکر پاک شهید سردار قاسم سلیمانی و سرهنگ شهید مظفری نیا قرار بود از ساعت ۱۴ امروز از بلوار پیامبر اعظم (ص) به سمت مسجد مقدس جمکران برگزار شود، اما شور و حرارت وصف‌ناپذیر مردم تهران در مراسم تشییع این سردار بزرگ اسلام، باعث کندی حرکت کاروان حمل پیکر‌های پاک شهدای مقاومت شده است.
 
کاروان شهدا هنوز در میدان آزادی تهران در میان امواج بیکران اقیانوس مردم تهران همچون دُری درحرکت است و صد‌ها هزار نفر از مردم قم و شهر‌های اطراف که برای وداع با پیکر پاک این شهید سرافراز اسلام به این شهر مقدس آمده‌اند در انتظار پیکر پاک شهدا هستند.
 
بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابو مهدی مهندس از فرماندهان مقاومت عراق پس از عمری مجاهدت در فرودگاه بغداد توسط آمریکای جنایتکار به شهادت رسید.
 
پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش پس از تشییع در شهر‌های کشور عراق، همچنین اهواز و مشهد، امروز دوشنبه، بعد از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران، به سمت میدان آزادی تشییع شد.
 
پیکر سردار سلیمانی پس از تشییع در تهران به قم و سپس به کرمان منتقل می‌شود تا فردا سه‌شنبه در گلزار شهدای کرمان آرام گیرد. 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی