تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پیش‌بینی جمعیت میلیونی آیین خاکسپاری سردار سلیمانی در کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: پیش بینی ما برای برپایی آیین تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حضور جمعیت میلیونی در شهر کرمان است.

کد خبر: ۴۷۷۱۶
۱۵:۰۶ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

پیش‌بینی جمعیت میلیونی آیین خاکسپاری سردار سلیمانی در کرمان

دیدارنیوز ـ مصطفی آیت‌الهی‌موسوی روز دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان کرمان با موضوع تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: تمامی دستگاه‌ها باید به هرگونه که می‌توانند در برگزاری هرچه بهتر این آیین در شان این شهیدان بزرگوار مشارکت کنند که مراسم فردا به بهترین نحو و کمترین مشکلات برگزار شود.
 
وی اظهار داشت: استان‌های معین برای برگزاری این آیین در نظر گرفته شده که در صورت نیاز به کرمان کمک می‌کنند و از مسئولان این استان انتظار داریم به سرعت نیاز‌ها را اعلام کنند که مکاتبات لازم صورت گیرد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به تعداد نیرو‌های اورژانس پیاده در روز مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای جمعه ۱۳ دیماه در عراق اظهار کرد: تعداد ۴۵ نیروی اورژانس پیاده با توجه به جمعیت پیش بینی شده، از طرف اورژانس کرمان اندک است لذا پیشنهاد می‌کنیم هر ۵۰۰ یا یک هزار متری یکی از این تیم‌ها حضور داشته باشند و به جمعیت آنان افزوده شود.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان هم در این نشست گفت: در راستای خدمات رسانی به مردم در آیین تشییع پیکر سردار سلیمانی به یک هزار و ۲۰۰ نیروی این جمعیت فراخوان داده‌ایم که از این تعداد ۴۵۰ نفر به صورت پیاده در طول مسیر قرار دارند.
 
رضا فلاح افزود: همچنین ۶۰ دستگاه خودرو امروز از استان‌های یزد و سیستان و بلوچستان حرکت کرده‌اند تا در برپایی هرچه باشکوه‌تر این آیین کمک کنند.
 
وی عنوان کرد: میزان سه هزار تخته پتو به صورت امانی در اختیار سپاه و ۳۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در گلزار شهدا نصب می‌شود و بالگرد جمعیت هلال احمر برای برپایی این آیین در حالت آماده باش قرار گرفته است.
 
پیکر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی عصر امروز (دوشنبه) وارد فرودگاه کرمان می‌شود و آیین تشییع و خاکسپاری فرمانده شهید سپاه قدس در زادگاهش کرمان فردا سه شنبه برگزار می‌شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی