تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

شهادت افتخارآمیز و فریاد وحدت اسلامی

جبهه مقاومت میراث سردار رشید اسلام شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» است که در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام در حوزه خاورمیانه شکل گرفت و این راهبرد، الگوی تمام عیار ظلم ستیزی و مقاومت اسلامی است.

کد خبر: ۴۷۵۱۹
۱۲:۲۷ - ۱۵ دی ۱۳۹۸

شهادت افتخارآمیز و فریاد وحدت اسلامی

دیدارنیوز ـ مقاومت، به معنای دفاع، ایستادگی، تسلیم خواسته طرف مقابل نشدن و تلاش در جهت تحقق بخشی به اراده خویشتن، مفهوم وسیعی است که در همیشه تاریخ بشر و در همه عرصه‌ها و حتی در دو جبهه حق و باطل وجود داشته و دارد و آنجا که این مقاومت، بر اساس آموزه‌های اسلام شکل می‌گیرد، مقاومت اسلامی نام خواهد گرفت و درخت تنومند آن با خون هزاران شهید آبیاری شده است.
 
سردار شهید «قاسم سلیمانی» در ثبات امنیت منطقه به ویژه خاورمیانه نقش موثری داشت و توانست با ساماندهی موثر، شاکله قدرتمندی را ایجاد کند که تهدید‌ها و تجاوز‌های آمریکا و ایادی استکباری را ناکام بگذارد.
 
تمامی آزادیخواهان جهان و به ویژه منطقه خاورمیانه و از طرفی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به خصوص آمریکا و صهیونیسم، سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» را عامل تقویت جبهه مقاومت و منطقه در سال‌های اخیر می‌دانند که با طراحی‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و اجرای متفکرانه عملیات‌های مختلف باعث خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در منطقه بود و از همه مهمتر این شهید والامقام را عامل وحدت و یکپارچگی جبهه مقاومت و مسلمانان کشور‌های منطقه شناخته که باعث شد هیچ یک از نقشه‌های سلطه‌گرانه استکبار عملیاتی نشده و با وجود هزینه گزاف دستشان در توطئه‌ها خالی بماند.
 
شهید سپهبد سلیمانی اگرچه محور اتحاد و و حدت جبهه مقاومت محسوب می‌شود اما، پایه‌گذاری تفکر عمیقی به نام وحدت اسلامی شد و به شهادت رساندن این شخصیت هرگز خللی در جبهه مقاوت ایجاد نکرده و یکپارچگی و همیت بیشتری را در برابر دشمنان ایجاد می‌کند. 
 
سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی کاملی از مجاهدت هوشمندانه و ایثار عارفانه بود که با بصیرت عمیق و درک صحیحی از شرایط و بحران‌ها در مسیر گسترش حق و عدالت و دفاع از اسلام حقیقی قیام کرد و در این راه با تبعیت خالصانه از رهبر و امام خویش از هیچ کوششی دریغ نکرد تا جایی که امروز در سراسر جهان ایشان را به‌عنوان سردار مقابله با ظلم جبهه استکبار جهانی و دفاع از مظلومان و مستضعفان می‌شناسند.
 
شهادت سپهبد سلیمانی چهره آمریکای تروریست و جنایتکار را هم در منطقه و هم در ایران اسلامی منفورتر از قبل کرده و ملت‌های آزادیخواه منطقه و جهان در تقابل با این اقدام تروریستی و خطای راهبردی بیشتر از گذشته از سیاست‌های استکباری و جنایتکارانه آمریکا اعلام انزجار می‌کنند.
 
راه مقاومت اسامی با شهدایش مستحکم و هموار می‌شود
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: جبهه مقاومت اسلامی سرمایه‌ای معنوی و فرامرزی در مقابه با استکبار است و راه آن با خون شهدایش مستحکم‌تر شده و پرچمی را که شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» در جبهه مقاومت در دست داشت اکنون هزارانی قاسم سلیمانی دیگر به دست می‌گیرند و تا برچیدن نظام سلطه و ظلم آن را بر زمین نمی‌گذارند.
 
آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» افزوود: جبهه مقاومت که با رشادت‌ها و مجاهدت‌های بی‌دریغ سردار سلیمانی با پشتیبانی ملت بزرگ ایران و مردم مظلوم منطقه، توطئه شوم دشمنان در تضعیف و تجزیه کشور‌های اسلامی را از بین برد و شر گروهک‌های تکفیری که با حمایت‌های استکبار جهانی و دلار‌های آل سعود سازماندهی می‌شدند را از منطقه کم کرد، این‌بار به خونخواهی سردار رشد اسلام متحد شده و عاملان شهادت سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی باید تقاص سختی بپردازند. 
 
وی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و حمایت بی چون و چرا از تروریست در منطقه و عراق است و انتقام این خون به ناحق ریخته شده گرفته خواهد شد.
 
امام جمعه اراک بیان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی باید بدانند که آحاد ملت به خصوص جوانان غیرتمند این مرز و بوم تا آخرین قطره خون خود از حریم ولایت و اسلام ناب محمدی (ص) صیانت می‌کند و تجاوز‌های آنان و به شهادت رساندن یاران انقلاب نمی‌تواند در دل این ملت وحشت ایجاد کند چرا که هر جوان ایرانی یک قاسم سلیمانی است و مقابل توطئه‌ها قاطعانه می‌ایستد.
 
آیت‌الله دری نجف آبادی اظهار داشت: زوال جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی با ریخته شدن خون شهدایی، چون سپهبد سلیمانی نزدیک‌تر شده است و چرا که این اتفاق وحدت ملت ایران با ملت عراق را تقویت کرده و همه در مقابل نقشه‌های شوم آمریکا صف‌آرایی کرده‌اند.
 
شهادت سردار سلیمانی نشانگر عمق کینه آمریکا نسبت به ملت ایران است
استاندار مرکزی، گفت: اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد «قاسم سلیمانی» بیانگر عمق کینه آمریکا نسبت به جهان اسلام، منطقه و ملت ایران است و نشان می‌دهد که قدرت پوشالین آمریکا چقدر در برابر وحدت مسلمانان متزلزل است و از این اقتدار هراس دارد.
 
سیدعلی آقازاده افزود: استکبار جهانی تصور می‌کند با شهادت سپهبد سلیمانی خط مقاومت شکسته می‌شود در حالیکه مقاومت منسوب به شخص نیست بلکه تفکر و جریانی است و صد‌ها سردار سلیمانی به آن اتصال دارند.
 
وی اظهار داشت: اگرچه سردار سپهبد سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسید و به یاران شهید خود پیوست، اما علم و پرچم مقاومت روی زمین نماند و کمتر از ۱۲ ساعت رهبر معظم انقلاب جانشین این شهید بزرگوار را معرفی کرد و این بار تک تک ایرانیان با انگیزه بیشتری در مقاومت اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند تا انتقال خون برادر شهیدشان را بگیرند.
 
استاندار مرکزی بیان کرد: خون پاک سپهبد سلیمانی ریشه‌های جبهه مقاومت و روحیه استکبار ستیزی را در منطقه و به خصوص بین ملت ایران تقویت کرد و با وحدت و اقتدر بیشتری اهداف و آرمان‌های این جبهه مقدس در منطقه دنبال خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: ولایت‌مداری شاخصه اصلی سپهبد سلیمانی بود و سیره و منش این سردار سرافراز باید الگویی برای همه ملت ایران و آزادیخواهان منطقه باشد چرا که این شهید بزرگوار تا آخرین لحظات زندگی خودش در مسیر ولایت گام برداشت و هیچ‌گاه لغزشی به خود راه نداد.
 
سردار شهید سلیمانی تابع محض ولایت بود
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: سردار شهید سلیمانی تابع محض ولایت فقیه و سرباز شجاع و رشید اسلام بود و نظر مقام معظم رهبری برای این شهید بزرگوار فصل‌الخطاب قرار می‌گرفت و در تمامی نشست‌ها همکاران و رزمندگان را به حمایت و پشتیبانی از معظم‌له سفارش می‌کرد ولایتمدار باشند.
 
سردار محسن کریمی افزود: شهید سپهبد سلیمانی پرچمدار جبهه مقاومت بود و به خوبی توانست رزمندگانی که از کشور‌های مختلف به عضویت در این جبهه مقدس درآمده بودند را متحد کرده و امت واحده را برای تبعیت از ولایت عملیاتی و در عمل انقلاب را صادر کرده و به نظام اسلامی عمق استراتژیک ببخشید.
 
وی بیان کرد: جهاد بی‌امان، تواضع، صبر، دوراندیشی تفکر راهبردی، قدرت فرماندهی صحنه، توان تبدیل راهبرد به تاکتیک، نقش‌آفرینی در سطوح بلند دیپلماسی و طراحی راهبردی عملیاتی از خصوصیات ویژه این سردار شهید بود که هر عضو جببه مقاومت باید با همین روحیه و انگیزه راهش را ادامه دهد.
 
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: آمریکا با شهادت سپهبد سلیمانی به خیال خامش به جبهه مقاومت ضربه زده، اما نمی‌داند که با امور زیربنایی که انجام گرفته مقاومت اسلامی شکست ناپذیر است و هزاران نفر نظیر شهید سلیمانی تربیت شده‌اند تا این راه را با شهامت و اراده بالا ادامه دهند.
 
سردار کریمی بیان کرد: سپهبد سلیمانی قبل از اینکه به دست نیرو‌های آمریکایی به شهادت برسد از سوی رهبر معظم انقلاب بالاترین نشان نظامی را دریافت کرده بود اما، همواره خود را سرباز ولایت و ملت می‌دانست و دغدغه اصلی ایشان امنیت امت اسلامی بود و سیره آن شهید بزرگوار باید الگوی رفتاری احاد ملت قرار گیرد.
 
سپهبدشهید سلیمانی الگوی تمام عیار مقاومت برای ملت ایران
مدیرحوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» الگویی تمام عیار برای مقاومت ملت ایران برابر ظلم و استکبار است و حضور اقشار مختلف مردم در آیین بزرگداشت این شهید والامقام عمق عشق و اردات به ایشان را به جهانیان به خصوص دشمنان اسلام و انقلاب نشان داد.
 
حجت‌السلام «کاظم سپاسی» افزود: سپهبد سلیمانی علاوه بر ویژگی‌های نظامی که موفقیت‌های بسیاری را برای جهان اسلام به ارمغان آورد با روحیه مردمی و ولایتمداری در دل‌های آحاد ملت جای داشت و این مهم باعث شده که تمامی اقشار مردم ایران اسلامی امروز در ماتم این عزیز سفر کرده عزادار باشند. 
 
وی اضافه کرد: آمریکای جنایتکار باید بدان که تجاوز و دست‌درازی و به شهادت رساند فرماندان ملت ایران بی پاسخ نخواهد ماند و بدون شک جبهه مقاومت انتقام سختی از شیطان بزرگ خواهد گرفت.
 
سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس و «ابوالمهدی المهندس» جانشین نیروی مردمی الحشد الشعبی عراق به همراه هشت تن از همراهانشان بامداد جمعه زمانی که با ۲ خودرو از فروگاه بین المللی بغداد خارج شدند، هدف موشک‌های آمریکا قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی