تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بازار غیرقابل پیش‌بینی میوه و تره‌بار روز‌های سرد و بارانی یزد

رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار یزد با تشریح علت افزایش قیمت پیاز و گاهش قیمت گوجه‌فرنگی در بازار، پیش‌بینی قیمت‌ها در روز‌های آتی را با توجه به این روز‌های سرد و بارانی دشوار خواند.

کد خبر: ۴۷۴۶۲
۰۹:۴۹ - ۱۵ دی ۱۳۹۸

بازار غیرقابل پیش‌بینی میوه و تره‌بار روز‌های سرد و بارانی یزد

دیدارنیوز ـ حسین مشرف با اشاره به بازار غیرقابل پیش‌بینی میوه و تره بار در این روز‌های بارانی، اظهار کرد: البته تاثیر بارش‌ها تاکنون چشمگیر نبوده و قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته تغییرات چندانی نداشته‌اند، ولی با این حال پیش‌بینی می‌شود با وجود وفور میوه، بازار با تغییرات جزئی مواجه شود.
 
وی از افزایش قیمت برخی از صیفی‌جات به علت سردی هوا یاد کرد و گفت: بادمجان گلخانه‌ای در بازار تره‌بار یزد از ۲۵۰۰ به ۳۵۰۰ تومان و بادمجان معمولی از ۱۵۵۰ به ۲۵۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است.
 
مشرف با وجود این که در مصاحبه قبلی خود با ایسنا کاهش قیمت پیاز در روز‌های بعد را وعده داده بود، با بیان این که هنوز برداشت پیاز به میزان مورد تقاضا نرسیده است، گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای جلوگیری از افزایش قیمت پیاز همانند دیگر استان‌ها، ولی کیفیت نامطلوب پیاز‌های درشت کهنه و انباری، منجر به عرضه پیاز‌های مرغوب، اما گران‌تر در بازار یزد نیز شد به طوری که هم‌اکنون پیاز کهنه انباری بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان عرضه می‌شود، اما پیاز نو جنوب که در اوایل برداشت قرار دارد با قیمت ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان در میادین تره بار توزیع می‌شود که از کیفیت قابل توجهی برخوردار است.
 
این مسئول از کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار یزد نیز خبر داد و گفت: به علت فراوانی برداشت و عرضه گوجه فرنگی، قیمت این محصول با ۷۰۰ تومان کاهش به ۵۵۰۰ تا ۶۲۰۰ تومان رسیده است.
 
مشرف در پایان با بیان این که سایر اقلامی مانند سیب زمینی و سایر میوه‌ها و سبزیجات تغییر قیمتی نداشته‌اند، متذکر شد: قیمت اعلام شده‌ی مذکور برای عرضه در سطح میادین میوه و تره بار است و در مغازه‌ها این قیمت با افزایش تا ۳۰ درصدی اعمال می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی