تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تبریز:

لوازم خانگی با قیمت واقعی توزیع نمی‌شود

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تبریز گفت: ثبات قیمت بر بازار لوازم خانگی حاکم نبوده و کالا‌ها با قیمت واقعی توزیع نمی‌شود و برخی فروشندگان در این شرایط فرصت طلبی می‌کنند.

کد خبر: ۴۶۹۲۵
۱۳:۳۳ - ۱۱ دی ۱۳۹۸

لوازم خانگی با قیمت واقعی توزیع نمی‌شود

دیدارنیوز ـ محمد محمودی اظهار کرد: با ممنوعیت واردات لوازم خانگی، زمینه رقابت برای تولید داخل وجود ندارد و همین رویه سبب قیمت گذاری سلیقه‌ای بر روی محصولات داخلی شده است.
 
وی با بیان این‌که از سال ۹۷ شاهد رشد چشمگیر قیمت لوازم خانگی در بازار تبریز هستیم، افزود: قیمت‌ها نسبت به یک ماه گذشته هفت درصد افزایش یافته و قدرت خرید مردم روز به روز کاهش یافته است.
 
وی بیان کرد: در حال حاضر با کمبود مواد اولیه کالا‌های خارجی مواجه هستیم؛ از این رو قیمت گذاری این محصولات بسیار بیشتر از توان برای مصرف کننده است.
 
محمودی خاطرنشان کرد: تولید داخلی لوزام خانگی بیشتر سهم بازار را به خود اختصاص داده و خرید و فروش محصولات داخلی به تبع بیشتر از کالا‌های خارجی است.
 
وی همچنین در خصوص صادرات لوازم خانگی، عنوان کرد: آذربایجان شرقی پتانسیل بسیاری در حوزه صادرات دارد به شرط این‌که حمایت‌های لازم انجام شود و دولت مشوق‌های صادراتی را فراهم کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی