تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

سرمایه‌گذار ملی عزم جدی برای ادامه کار طرح تولید پوشاک در چهارمحال و بختیاری ندارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح تولید پوشاک در استان، گفت: سرمایه‌گذار ملی عزم جدی برای ادامه این کار را نداشته و همچون گذشته کار را دنبال نمی‌کند، اگر سرمایه‎گذار استانی بخواهد از صندوق ضمانت اعتباری را دریافت کند، باید نیمی از آورده از سوی شخص سرمایه‌گذار باشد که تاکنون این اعتبار تامین نشده است.

کد خبر: ۴۶۵۱۲
۱۴:۲۳ - ۰۸ دی ۱۳۹۸

سرمایه‌گذار ملی عزم جدی برای ادامه کار طرح تولید پوشاک در چهارمحال و بختیاری ندارد

دیدارنیوز ـ علی شهریارپور ۸ دی‌ماه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان، با اشاره به مصوبات سفر رئیس برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۱۴ پروژه سفر برای استان انتخاب و برای هر کدام از آن‌ها مجری مشخص شد.
 
وی افزود: باید هر پروژه پیگیری و در صورت وجود مانع، به دبیرخانه گزارش شود.
 
شهریارپور گفت: تمامی پروژه‌ها از پیشرفت خوبی برخوردار هستند، به دلیل وضعیت آب و هوا به راحتی امکان فعالیت وجود ندارد، گرچه حجم عملیات کار شده از هر پروژه اندک نبوده، اما این امر موجب محدود شدن کار نخواهد شد.
 
وی تاکید کرد: لازم است تمام مجریان ۱۴ پروژه کار عملیات و تخصیص اعتبار را جدی بگیرند و آن را دنبال کنند.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خاطرنشان کرد: می‌توان ۳۰ پروژه اقتصاد مقاومتی برای سال آینده استان مشخص کرد که لازم است دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.
 
وی در ادامه با اشاره به طرح تولید پوشاک در استان، تصریح کرد: سرمایه‌گذار ملی عزم جدی برای ادامه این کار را نداشته و همچون گذشته کار را دنبال نمی‌کند، اگر سرمایه‎گذار استانی بخواهد از صندوق ضمانت اعتباری را دریافت کند، باید نیمی از آورده از سوی شخص سرمایه‌گذار باشد که تاکنون این اعتبار تامین نشده است.
 
شهریارپور گفت: ۵ میلیارد تومان از اعتبارات استانی به صورت یارانه‌‎ای به این طرح پرداخت و بلوکه شده است، که باید با تمام موانع، کار را به پایان رساند.
 
گفتنی است: ۱۴ پروژه مصوب شده در سفر رئیس برنامه و بودجه کشور به استان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی