تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
استاندار مرکزی:

شهرک گلخانه‌ای امان آباد نیازمند مجتمع بسته بندی است

استاندار مرکزی گفت: شهرک گلخانه‌ای امان آباد اراک نیازمند مجتمع بسته بندی است.

کد خبر: ۴۶۴۰۴
۱۵:۵۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۸

شهرک گلخانه‌ای امان آباد نیازمند مجتمع بسته بندی است

دیدارنیوز ـ سید علی آقازاده امروز سه شنبه در جریان بازدید از گلخانه‌های امان آباد اراک و بررسی مشکلات این مجتمع‌ها بیان کرد: از اردیبهشت سال ۹۷ تاکنون پیشرفت ‍های خوبی در این شهرک انجام گرفته و با توجه به اینکه آب عامل توسعه و قلب تپنده این منطقه است، خوشخبتانه مشکل آب این منطقه نیز رفع شده است.
 
وی با اشاره به رونق تولید در این حوزه اظهار کرد: بانک کشاورزی، شرکت آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاروزی در استان مرکزی و شهرستان اراک تلاش زیادی داشته اند که نباید این تلاش‌ها نادیده گرفته شود. معوقات بانکی تا حد زیادی در حال برطرف شدن است، اما کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات برق، قابل پیگیری است.
 
آقازاده تصریح کرد: امان آباد یک شهرک خصوصی است و مسلما اداره برق نمی‌تواند اقدام به برق کشی آن کند، باید موضوع روشنایی شهرک دنبال شود، اما کوتاهی در این رابطه صورت نگرفته است و اگر قوانین اصلاح شده و به روز بودند این مشکلات امروز وجود نداشت.
 
وی با بیان اینکه برخی از قوانین در هم پیچیده شده است، گفت: مسلما ما خواهان رفع مشکلات هستیم و در حوزه اختیارات اقدام می‌کنیم و در این راستا با هم افزایی مشکلات رفع شده و چرخ تولید نسبت به سال گذشته راحت‌تر به چرخش درآمده است.
 
استاندار مرکزی آسفالت شهرک را یکی از اقدامات لازم دانست و افزود: وظیفه ما حمایت و رونق تولید است و هرچه در این شهرک تولید افزایش داشته باشد استان بیشتر منتفع می‌شود و اشتغالزایی و صادرات افزایش می‌یابد. به هیچ عنوان به این بخش کم توجهی نخواهد شد.
 
آقازاده با تاکید بر اینکه این بازدید برای رفع مشکلات است، تصریح کرد: یکی از معضلات و ضعف‌های بزرگ در این شهرک نبود مجموعه سورتیگ و بسته بندی است. باید در این حوزه سرمایه گذاری خصوصی صورت گیرد و مرکزی برای پایانه صادراتی ایجاد شود که قطعا حمایت‌های لازم را از این اقدام خواهیم داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی