تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ واکنش علی‌اف و اتحادیه اروپا/ تذکر دادستانی به برخی افراد رسانه‌ای
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ واکنش علی‌اف و اتحادیه اروپا/ تذکر دادستانی به برخی افراد رسانه‌ای

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

فروش طلا‌های تقلبی

News Image Lead

مرد کلاهبردار که گردنبند و دستبند و زنجیر‌های قلابی را آب طلا می‌کرد و به اسم طلای اصل می‌فروخت با شکایت مالباختگان دستگیر شد.

کد خبر: ۴۶۳۱
۰۹:۴۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ چندی قبل مردی به کلانتری 112 ابوسعید رفت و گفت: حدود هشت ماه پیش بود که همسرم از طریق یکی از سایتهای خرید و فروش کالا یک دستبند طلا با قیمت مناسب پیدا کرد. با یکدیگر سرقرار رفتیم. وی مدعی شد قیمت واقعی این دستبند چهارمیلیون تومان است اما چون می‌خواهد از ایران برود و نیاز به پول دارد آن را به ما سه میلیون و 200 هزار تومان فروخت و فاکتور هم داد. چندی بعد وقتی به طلافروشی رفتیم متوجه جعلی بودن مهر و امضای فروشنده و همچنین قلابی بودن دستبند شدیم.
 
خیلی از این موضوع جا خوردیم و همه جا در به در دنبال فروشنده بودیم تا اینکه چند روز پیش دوباره در همان سایت یک آگهی مشاهده کردیم که متعلق به همان مرد کلاهبردار بود بلافاصله برای خرید طلایی که آگهی کرده بود قرار گذاشتیم. وقتی سر قرار رفتیم او چهره خود را کاملاً تغییر داده بود. با این حال او را شناختیم و پلیس را خبر کردیم تا دستگیرش کنند.

سرهنگ صادق ضرونی- رئیس کلانتری 112 ابوسعید- در تشریح این خبر گفت: این مرد 27 ساله با آب طلا کردن دستبند، گردنبند و زنجیر آنها را تبلیغ می‌کرد و با جعل فاکتور‌های طلافروشی‌های معروف به مردم می‌فروخت.

متهم این پرونده با جعل انواع مهر و فاکتور، سعی می‌کرد کار خود را دقیق و درست جلوه بدهد و در ادامه وقتی سر قرار با مالباختگان حاضر می‌شد با چرب زبانی آنها را فریب می‌داد و با بهانه اینکه قرار است بزودی به اروپا برود و به همین دلیل قصد دارد جنسش را ارزان بفروشد شاکی‌ها را گول می‌زده است.

وی در انتها افزود: در بازرسی کیف همراه متهم 27 ساله، تعدادی گردنبند، ‌دستبند و زنجیر آب طلا کاری شده کشف شد که متهم قصد داشت آنها را نیز به فروش برساند. متهم اعتراف کرده قبل از این شغل نیز در کار طلاسازی بوده و به همین دلیل در آب طلا کردن نقره مهارت خاصی داشته است.
 
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی