تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی خراسان رضوی؛

اتاق فکر گردشگری خراسان رضوی تشکیل می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: اتاق فکر گردشگری استان خراسان رضوی برای استفاده از ظرفیت افراد دارای فکر و اندیشه در حوزه گردشگری تشکیل می‌شود.

کد خبر: ۴۶۲۳۳
۱۱:۲۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۸

اتاق فکر گردشگری خراسان رضوی تشکیل می‌شود

دیدارنیوز ـ ابوالفضل مکرمی‌فر امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به وظایف ذاتی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور مبنی بر استفاده از ظرفیت افراد خلاق و ایده‌پرداز برای توسعه صنعت گردشگری این اتاق فکر تشکیل می‌شود.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، وی ادامه داد: همچنین ایجاد ساختار‌هایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار و به منظور فراهم آوردن موجبات رشد و توسعه فرهنگ گردشگری، تبادل افکار و بیان آراء و عقاید، ایجاد بستر و کانون جمع‌اندیشی، ایجاد فکر و ایده، تصمیم‌سازی و ارائه راهکار‌های خلاقانه عملی و اجرایی در راستای رفع مشکلات و بهبود فرایند‌های موجود در حوزه گردشگری از دیگر اهداف تشکیل این اتاق فکر است.
 
مکرمی‌فر اظهار کرد: از همه علاقه‌مندان و فعالان گردشگری استان دعوت می‌شود درخواست خود را به همراه رزومه به نشانی اینترنتی info_khorasanrazavi@mcth.ir ارسال کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی