تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

محصول فناور «سیستم ایمن سازی حقوقی» رونمایی شد

فناور «سیستم ایمن سازی» حقوقی با حضور رئیس پارک علم وفناوری و سازمان استاندارد استان قم در تالار مرکزی شهر رونمایی شد.

کد خبر: ۴۶۲۱۳
۱۰:۰۴ - ۰۵ دی ۱۳۹۸

محصول فناور «سیستم ایمن سازی حقوقی» رونمایی شد

دیدارنیوز ـ اولین همایش تخصصی امنیت کسب و کار پیشگیری حقوقی چهارشنبه شب ۴ دی ماه به همت پارک علم و فناوری و موسسه بین المللی حقوقی پارس آرا، با حضور مسئولان استانی فعالان عرصه علم و فناوری‌های خلاق و همچنین مجموعه‌های حقوقی استان قم برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم، محمد حسین مرادی مدیرعامل موسسه پارس آرا و از کارآفرینان فعال استان قم گفت: طرح ایمن سازی فضای کسب و کار را باید جدی گرفت، زیرا گسل‌هایی که در این عرصه تشکیل می‌شود می‌تواند مشکلات عظیمی را ایجاد کند.
 
وی افزود: حوزه قرارداد‌ها و چک از مهمترین چالش‌هایی حقوقی در عرصه کسب وکار است؛ هر قرارداد بین طرفینی بسته می‌شود که ماهیت آن را شکل می‌دهد، ولی متاسفانه گاهی اوقات هویت یک طرف مشخص نیست.
 
وی گفت: گاهی اوقات موقعیت یک طرف یا صاحب امضا مشخص نیست، ولی سامانه اشخاص حقوقی کشور به شکل رایگان در اختیار است؛ شناسه ملی و آدرس همه شخصیت‌های حقوقی درج شده است و بهتر است در هر قرارداد این احراز هویت صورت گیرد.
 
مرادی بیان کرد: درج کد ملی در هر قرارداد بسیار مهم است، زیرا نمی‌توان صرفا با یک نام و نام خانوادگی احراز هویت را به شکل قاطع انجام داد؛ ماده اول هر قرارداد باید، احراز هویت افراد باشد.
 
این کارآفرین استان قم بیان کرد: موضوع قرارداد نیز باید کاملا شرح داده شود؛ موضوع دیگری که در قرارداد‌ها دارای اهمیت است حق فسخ است؛ هر توافق دارای ضمانت‌های اجرایی برای پایبندی به توافق است.
 
وی گفت: حق فسخ گاهی مطلق و گاهی مشروط است؛ داوری نیز از اجزای یک قرارداد است و مکانیزم خود را دارد؛ وقتی نظام حل و فصل بر اساس داوری تعریف شود دادگاه نیز خود را از مدار بررسی خارج می‌کند.
 
وی تصریح کرد: در خصوص هر قرارداد باید ملاحظات بسیاری جمله امضای قرارداد‌ها انجام شود؛ پکیج ساماندهی امنیت قرارداد‌ها در سال آینده ارایه می‌شود تا مشکلات قرارداد‌ها حل شود.
 
در ادامه این مراسم، دکتر سید حسن اخوان علوی رئیس پارک علم و فناوری استان قم بیان کرد: هر موسسه و شرکت مشتریانی دارد و هر مشتری نیاز و توانی دارد؛ اگر نیاز مشتری را منهای توان او کنیم به سه حالت می‌رسیم. اگر توان مشتری کمتر از نیاز است مشتری خوبی برای ما خواهد بود.
 
وی افزود: یک شرکت موفق موسسه‌ای است که بتواند تمام این فاصله بین نیاز و توان شرکت را پر کند؛ این مساله زمانی محقق می‌شود که به سمت موسسه گسترده برویم؛ یک موسسه حقوقی گسترده به علاوه تامین کنندگان و تکمیل کنندگان باید خدمات را با ارزش افزوده به جامعه مشتریان عرضه کند.
 
رئیس پارک علم و فناوری استان قم بیان کرد: محصول فناورانه این موسسه می‌تواند این موسسه حقوقی گسترده را شکل دهد که هم باعث کاهش هزینه‌های اجتماعی باشد و آثار ماندگاری خلق کند.
 
وی در پایان تصریح کرد: ۵۰ درصد از فعالیت‌های پارک علم و فناوری استان را روی صنایع نرم افزاری و خلاق متمرکز می‌کنیم.
 
پس از سخنان وی مراسم رونمایی از محصول فناور «سیستم ایمن سازی حقوقی» و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا (خانواده‌های شهید کرمی و خدمت) به همراه ارتباط مستقیم با یکی از کارشناسان ایرانی حقوق مالکیت فکر در سوئیس برگزار شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی