تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

یک فرهنگ‌سازی مجازی در نهبندان

فرماندار نهبندان گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی به شکل صحیح و مطلوب برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و آموزش و فرهنگ‌سازی مردم استفاده شود.

کد خبر: ۴۵۷۲۲
۱۱:۴۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز- مجید بیکی امروز یکم دی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، گفت: اهتمام و پیگیری همه دستگاه‌های اجرایی بویژه متولیان امر می‌تواند نقش بسزایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

وی اظهار کرد: اوقات فراغت می‌تواند یکی از موضوعات مهم و موثر در راستای جلوگیری جوانان به سمت مواد مخدر باشد.

فرماندار نهبندان گفت: بهترین راه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر فرهنگ‌سازی است و تحقق آن به حمایت همه دستگاه‌های اجرایی، متولیان و خانواده‌ها نیاز دارد.

‌به گزارش ایسنا، نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: باید کارگاه‌های آموزشی با موضوع آشنایی، پیگیری و مقابله با مواد مخدر برای جامعه هدف بویژه نوجوانان و جوانان بصورت جدی و کارآمد برگزار و در دستور کار قرار گیرد.

بیکی با بیان اینکه سمن‌ها و مراکزی که در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌توان مثمرثمر باشد، افزایش یابد، ادامه داد: دغدغه تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان این باشد که شاخص‌های مثبت افزایش و به دنبال کاهش شاخص‌های منفی باشیم.

فرماندار نهبندان یادآورشد: از ظرفیت فضای مجازی به شکل صحیح و مطلوب جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و آموزش و فرهنگ‌سازی مردم استفاده شود و دستگاه‌های متولی سمن‌هایی را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکیل داده و مردم را در این امر دخیل کنند.

محمدرضا حسنی‌مقدم دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن ارائه گزارش کامل از وضعیت مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان از هدفمند و برنامه محور بودن جلسات شورا در شهرستان نهبندان تقدیر کرد و خواستار مشارکت همه دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها شد.

در این جلسه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به بیان نظرات و پیشنهاداتشان پرداختند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی