تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

جریمه ۴.۲ میلیارد ریالی شرکت واردکننده کاغذ در تبریز

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: حکم شرکت واردکننده رول کاغذ گلاسه و مقوا مبنی بر پرداخت جریمه ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی اجرا شد.

کد خبر: ۴۵۶۹۳
۱۰:۲۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز- سیداحد یوزباشی، شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در راستای اجرای طرح تشدید کنترل بازار و مبارزه با متخلفات اقتصادی، برابر گزارش واصله از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای شرکت وارد کننده رول کاغذ گلاسه و مقوا مبنی بر رعایت نکردن قیمت گذاری و گرانفروشی پرونده وی در این اداره کل تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به بررسی های انجام شده و اخذ مدارک و دفاعیات از متهم پرونده مشخص شد که شرکت فوق از ارز دولتی برای واردات کاغذ گلاسه، مقوا و مقداری درب و پانل‌ دیوارپوش استفاده کرده، اما پس از ترخیص کالا بدون رعایت ضوابط قیمت گذاری و توزیع کالا به قیمت بالاتر از نرخ مصوب به فروش رسانده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به اینکه کالاهای عرضه شده مشمول تعیین قیمت توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان بوده، شرکت موصوف موارد اعلامی را رعایت نکرده و دلیل قانع کننده و محکمه پسند ارائه نکرد، بنابراین با احتساب سایر هزینه ها از مجموعه ۹ فقره پرونده ثبت سفارش تخلف گرانفروشی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال محرز و مسلم شد.

یوزباشی، ادامه داد: این شرکت معادل ۲ برابر میزان گرانفروشی در حق صندوق دولت و ممهور شدن پروانه واحد به مهر تخلف اول محکوم شد و در شعبه اجرای احکام این اداره کل حکم اجرا شد.

از ابتدای سال جاری تا کنون در زمینه کالا و خدمات تعداد ۹ هزار و ۳ فقره پروند ه در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل و تعداد ۸ هزار و ۷۳۲ پرونده مختومه شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی