تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
معاون استاندار سمنان:

سمنان کم تورم‌ترین استان کشور شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه در آمار‌های ماه قبل، سمنان کم تورم‌ترین استان کشور است، گفت: این امر در سایه تلاش دستگاه‌های نظارتی صورت گرفته است.

کد خبر: ۴۴۲۴۱
۱۱:۴۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸

سمنان کم تورم‌ترین استان کشور شد

دیدارنیوز ـ حشمت‌الله عسگری در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان سمنان که صبح یکشنبه برگزار شد، بابیان اینکه سمنان کم تورم‌ترین استان کشور طبق آمار‌های ماه قبل بوده است، تأکید داشت: این استان توانست یک رکورد دیگر هم بجای بگذارد و آن‌هم کمترین تورم نسبت به سال قبل بوده است.
 
وی بابیان اینکه گشت‌ها، نظارت‌ها و بازرسی از بازار به‌صورت ویژه و جدی در دستور کار قرار داشته است، تأکید کرد: همراهی و تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی، سیاست‌گذاران و همچنین همکاری بازاریان و اصناف خوشبختانه توانسته کمترین میزان تورم را در استان ثبت کند از سوی دیگر باید گفت با تشدید نظارت‌ها به‌صورت قاطع با متخلفان برخورد می‌شود.
 
معاون استاندار سمنان بابیان اینکه برای تأمین اقلام موردنیاز مردم، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف عرضه کالا در سطح استان افزایش یابد، تأکید کرد: این نمایشگاه‌ها هم تجمیع اقلام ضروری مردم هستند و هم می‌توانند این اقلام را باقیمت مناسب‌تری به مردم ارائه کنند.
 
عسگری بابیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نسبت به کنترل موجودی و ارائه گزارش‌های منظم اهتمام جدی داشته باشد، تأکید داشت: اقلام موردنیاز مردم باید با مدیریت درست تأمین و به دستشان برسد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی