تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دریافت کپی مدارک هویتی در بانک‌های زنجان ممنوع است

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری زنجان گفت: دریافت هرگونه کپی مدارک هویتی از مراجعان به بانک‌های دولتی و خصوصی این استان ممنوع است.

کد خبر: ۴۴۱۹۰
۰۹:۳۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸

دریافت کپی مدارک هویتی در بانک‌ها در زنجان ممنوع است

دیدارنیوز ـ پریسا فتحعلی‌بیگلو افزود: تمام بانک‌ها در سطح استان باید از دریافت هرگونه کپی مدارک هویتی، خودداری کنند.
 
وی با اشاره به مصوبه هشتمین جلسه شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم در دهم شهریور سال جاری، اظهار داشت: طبق این مصوبه در خصوص نحوه اخذ اسناد هویتی و نگهداری آن، موضوع بند یک ماده ۱۴۲ آیین‌نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی مصوب جلسه ۲۱ مهر سال جاری هیات محترم وزیران و طی بخشنامه ابلاغی مورخه ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ مقرر شده است: کلیه اشخاص مشمول موضوع مواد ۵ و ۶ قانون اصلاح مبارزه با پولشویی موظف‌اند در اجرای شناسایی کامل اشخاص حقیقی، مشخصات هویتی اعلام‌شده از سوی شخص حقیقی را با اصل مدارک، تطبیق داده و پس از احراز هویت و استعلام برخط از سازمان ثبت احوال کشور و دریافت کد رهگیری تایید نمایند.
 
فتحعلی‌بیگلو افزود: در ادامه این مصوبه آمده است: بدیهی است نگهداری کد رهگیری معتبر در پرونده ارباب رجوع، قابل استناد می‌باشد.
 
وی با تاکید بر لزوم و ضرورت اجرایی شدن این طرح در استان، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف ناشی از دریافت کپی مدارک هویتی در بانک‌های استان را از طریق شماره تلفن ۱۱۱ (سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت) به دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گزارش دهند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی