تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

گزارش از پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی

News Image Lead

 پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح در مرکز حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری تبریز آغاز شده و حضور چهره‌های شاخص امروز پررنگ‌تر است.

کد خبر: ۴۳۹۷۹
۱۲:۱۲ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ شهردار اسبق تبریز اولین داوطلبی است که از ۱۵ دقیقه قبل از آغاز ثبت نام و پیش از آنکه درب‌های محل ثبت نام باز شود، وارد فرمانداری تبریز شد. او متولد سال ۳۹ و دارنده مدرک دکتری برنامه ریزی شهری است.

علیرضا نوین در پاسخ به سوال خبرنگاران با بیان این‌که عدم نظارت و یا نظارت ناکافی از بزرگترین مسائل مجلس دهم بود، افزود: قوانین تصویب شده باید نظارت و اجرا شود تا مجلس در راستای رفاه مردم و احیای حقوق آن‌ها و همچنین الزامات انقلاب اسلامی خدمت رسانی کند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد هزینه‌های تبلیغاتی‌اش می‌گوید: در دوره هشت ساله شهرداری نشان دادم که اهل ریخت و پاش نیستم. امید است که در این وضعیت گرانی(از جمله کاغذ و هزینه‌های دیگر) دست به دست هم داده و شفاف‌سازی‌های کنیم.
 
وی اضافه کرد: هزینه‌های تبلیغاتی بنده از حداقل‌ها بوده و ضرورت‌ها را شامل خواهد شد؛ همچنین حزب و مشی سیاسی من نیز مستقل بوده و اگر توفیقی باشد به عنوان وکیل و متعهد به ملت در این عرصه حضور خواهم داشت.

نوین در خاتمه تشریح کرد: امید است احزاب واقعی و مطلوب که در کلیه برنامه‌هایشان مردم را مورد توجه قرار داده‌اند در کشور تشکیل شود.

رضا سعادت پور علوی(متولد ۵۳) فوق لیسانس ژئومورفولوژی و دانشجوی دکتری برنامه‌ریزی شهری دیگر داوطلبی است که جهت ثبت‌نام ساعت ۹:۱۵ وارد فرمانداری تبریز شد. او مدیر مدرسه بوده و خدمت به خلق و اعتلای جامعه را از جمله اهداف خود برشمرد و گفت: بنده چهره فرهنگی بوده و محبوبیت خاصی بین فرهنگیان دارم. بنده فردی ولایی بوده و به صورت مستقل شرکت می‌کنم.

 

ورود دومین نماینده به فرمانداری تبریز

احمدعلیرضا بیگی(متولد۴۲) سومین داوطلبی است که راس ساعت ۹:۲۵ وارد فرمانداری تبریز شد، او نماینده فعلی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس بوده و استانداری آذربایجان شرقی را نیز در کارنامه خود دارد.

احمدعلیرضا بیگی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: شاخص ترین ضعف مجلس دهم این بود که اعتماد به غرب در سرلوحه تصمیم اکثریت مجلس قرار داشت. قبیله گرایی سیاسی و پایبندی های مشترک دولت و مجلس نیز سبب شد که مجلس نتواند نقش تاریخی خود را ایفا کند و دلدادگی و دلباختگی به دولت مانع از تحقق وطایف مجلس شد.

وی با تاکید بر این که مردم به کارنامه کاندیدا و به مشخصه‌ها و ویژگی‌های وی توجه کرده و رای خواهند داد، افزود: بنده زمانی که به عنوان مسئول اجرایی مشغول به کار بودم و در مجلس نیز اثبات کردم که به باورهای خود  همچنان پایبند بوده و هیچگاه وارد مصالحه و معامله نشده ام.

بیگی گفت: در دوره قبل نیز هزینه قابل توجهی برای تبلیغات نکرده بودم و این دوره نیز هزینه قابل تجوهی نخواهم کرد.

وی با تاکید بر این‌که بنده فردی حزب اللهی بوده و به حزب انقلاب وابسته هستم، افزود: در نمایندگی دوره دهم نیز اثبات کردم که تعلقات حزبی نمی‌تواند سبب شود که از حقوق ملت چشم پوشی کرده و مصالحه کنیم. لاریجانی نتوانست عملکرد مناسبی از خود باقی بگذارد و آخرین مورد نیز در ماجرای بنزین نمایان شد و لاریجانی علی رغم رعم نظر مجلس در این رابطه عمل کرد. قطعا مجلس پیش‌رو بدون حضور لاریجانی تحولی را تجربه خواهد کرد.

وی در خاتمه در پاسخ به سوالی افزود: احمدی نژاد یک تفکر است و ما بت پرست نیستیم بلکه با تفکری انقلابی پیش می‌رویم. تمامی حرف‌هایی که احمدی نژاد گفته مردم یک به یک شاهد تحقق آن هستند و برخی نمی‌توانند واقعیت را انکار کنند و امروز افرادی که پشتوانه جنایت‌ها شده‌اند در افکار مردم محاکمه می‌شوند.

داماد رییس جمهور هم وارد گود انتخابات شد

کامبیرمهدی زاده متولد ۶۴، کارشناسی ارشد زمین شناسی و دانشجوی دکتری است که ساعت ۹:۴۵ به همراه همسر و جمعی از همراهانش وارد فرمانداری تبریز شد. او متولد شهرستان اهر آذربایجان شرقی و ساکن تهران است که از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو قصد کاندیداتوری دارد.

مهدی‌زاده فرساد در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا به پشتوانه داماد رییس جمهور بودن کاندیدا می‌شوید؟ گفت: خود رییس جمهور محترم نیز به پشتوانه مردم پیروز شدند و بنده نیز به پشتوانه مردم و جوانان در انتخابات شرکت می‌کنم. جوانان خط شکن و آنتی فساد هستند، به همین جهت وارد این میدان شده‌ام.

وی تاکید کرد: قبل از اینکه داماد شخصیت خاصی باشم، فرزند آذربایجان هستم و افتخار می کنم.

وی در پاسخ به این‌که عملکرد نمایندگان فعلی را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: عملکرد نمایندگان را مردم باید قضاوت کنند. به مجلسی کارآمد نیاز داریم که طرح و لایحه بدهد و با برنامه‌ریزی راهبردی به سمت جوانگرایی حرکت کند.

این داوطلب شرکت در انتخابات در مورد هزبنه‌های تبلیغاتی‌اش خاطرنشان کرد: هنوز زمان تبلیغات شروع نشده که هزینه‌ای هم لحاظ شود، انشاءالله بعد از شروع تبلیغات اعلام خواهم کرد.

وی در پاسخ به این‌که آیا رییس جمهوری از کاندیدا شدن دامادش مطلع است؟ گفت: بله، به عنوان یک فرزند از پدر کسب اجازه کرده و در انتخابات شرکت کرده ام.

وی افزود: بنده با پتانسیل و قابلیت های خود وارد این عرصه شدم تا در خدمت جامعه باشم، آذربایجان شرقی نیز استانی جوان است. در تاریخ مبارزات آذربایجان نیز جوانان بسیار و شیرزنانی چون زینب پاشا در این خطه پیشتازی کرده‌اند، اکنون در این استان نقش جوانان و شیرزنان کمرنگ شده و برای اعتلای این قشر پابر عرصه گذاشته ام.

مهدی‌زاده با بیان این‌که جوانان پل پیروزی هستند، تاکید کرد: هر کجا جوانان و بانوان حضور داشته‌اند، فساد از بین رفته است. فساد جایی ایجاد می شود که مدیر ۷۰ ساله لم داده و بدون برنامه ریزی پیش برود.

مهدی نوید نهند (۳۸ ساله) راس ساعت ۱1:۰۵ دقیقه جهت نام نویسی در یازدهمیت دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد فرمانداری تبریز شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و شاغل وکالت می باشد.این داوطلب مجلس هدف خود را حمایت از قشر جوان اعلام کرد.

ساعت ۱۱:۱۶ رحیم افروزنده بخشایش (متولد ۱۳۵۲) وارد فرمانداری تبریز شد. وی دارای مدرک دکترای مدیریت بوده و کارمندیه سازمان صنعت، معدن و تجارت ، حضور در منطقه آزاد ارس و بخشداری گوگان را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی