تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.

سرانه فضای آموزشی دانشگاه لرستان از ۸ به ۱۴ مترمربع افزایش یافته است

News Image Lead

رئیس دانشگاه لرستان گفت: سرانه فضای آموزشی دانشگاه از ۸ به ۱۴ مترمربع افزایش یافته است.

کد خبر: ۴۳۹۷۴
۱۲:۰۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ خسرو عزیزی در نشست پرسش و پاسخ اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان با رئیس و معاونان دانشگاه، اظهار کرد: درست است که ما هنوز تا رسیدن به ایده آل‌ها، فاصله‌هایی داریم اما همه تلاش تیم مدیریتی دانشگاه این بوده که در راستای رفع و کاهش کمبود سرانه فضای آموزشی و تجهیزات، گام بردارد و خوشبختانه در سال‌های اخیر، اقدامات زیرساختی خوبی در این راستا انجام شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۳ سرانه فضای آموزشی دانشگاه لرستان ۸ مترمربع بود در حالی‌که در سال‌های اخیر، ۳۴ هزار مترمربع زیرساخت سازی فیزیکی در دانشگاه لرستان صورت گرفته و سرانه فضای آموزشی دانشگاه از ۸ به ۱۴ مترمربع افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: دانشکده علوم اقتصادی و اداری یک رسالت مهم در زمینه کارآفرینی و مهارت‌آموزی برای دانشجویان دارد که باید بیش‌ازپیش، تقویت شود.

عزیزی اضافه کرد: در سال ۹۲ دانشگاه لرستان دارای ۲۵۲ عضو هیئت‌علمی بود درحالی‌که الان به تعداد نزدیک به ۳۲۰ عضو هیئت رسیده‌ایم و به‌زودی این تعداد به ۳۳۰ عضو خواهد رسید.

دکتر مسعود طاهری نیا، رئیس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان، ضمن توضیح اینکه دانشکده علوم اقتصادی و اداری، اولین دانشکده‌ای بوده است که در سال ۱۳۸۴ در سایت کمالوند ساخته شده، پیشنهاد داد: ساختمان جدید دانشکده به‌صورت کامل به یک ساختمان آموزشی مبتنی بر سیستم‌های الکترونیکی و اینترنتی طراحی و زیرساخت آن از همین ابتدا در نظر گرفته شود تا به‌عنوان اولین دانشکده کشور مبتنی بر مدیریت سبز راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از پیشنهادات این است که در راستای افزایش درآمدهای دانشگاه لرستان، مرکز آموزش‌های آزاد دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان ایجاد شود.

رئیس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان، مشکل کمبود فضای فیزیکی دانشکده را نیز مطرح و اظهار کرد: دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان، نیازمند توسعه است و چارت دانشکده باید در زمینه‌های جذب رشته‌های تحصیلی جدید و هم جذب هیئت علمی، اصلاح شود.

وی ادامه داد: دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان دارای تعداد ۱۳ نفر عضو فعال هیئت علمی و تعداد ۷ نفر کارمند است.

رئیس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان اضافه کرد: از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم و گام‌های خوبی در زیرساخت سازی برداشته‌ایم.

گفتنی است اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره موضوعات و مشکلات کاری و صنفی بیان کردند و رئیس دانشگاه به پرسش‌ها، پاسخ داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی