تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد:

بهره‌مندی ۸۹ درصد مناطق روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی

News Image Lead

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

کد خبر: ۴۳۹۶۲
۱۱:۱۳ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ «عباس شمس‌الهی» در حاشیه‌ی انعقاد تفاهم‌نامه با جهاددانشگاهی اظهار کرد: از 26 شهر استان ایلام، 24 شهر گازرسانی شده و معادل 99 درصد جامعه شهری از نعمت گاز برخوردارند و  تنها گازرسانی به دو شهر «پهله» و «میمه»  به دلیل شرایط توپوگرافی منطقه هنوز به انجام نرسیده که پیمانکاران در این دو شهر نیز در حال اجرا هستند.

وی گفت: از 600 روستای استان 402 روستا معادل 89 درصد جمعیت روستایی گازرسانی شده‌اند که تا پایان امسال میزان بهره‌مندی جمعیت روستایی به 95 درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه به دنبال افزایش کیفیت خدمات هستیم، تصریح کرد: در این زمینه نیازمند کمک دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مخصوصا نهادهایی مانند جهاددانشگاهی هستیم.

وی از حذف قبض کاغذی به عنوان یکی از موفقیت‌های شرکت با همراهی خوب مردم و رسانه های استان نام برد و گفت:شرکت گاز استان ایلام بعنوان اولین استان کشور از مهرماه امسال این طرح را به طور کامل اجرا نمود و هم‌اکنون هیچ‌گونه قبض کاغذی در استان صادر نمی‌شود.

شمس‌الهی اجرای طرح نظرسنجی از مشتریان شرکت گاز و نیز اجرای GIS خطوط و شبکه گاز را از نمونه‌های موفق همکاری با مجموعه‌ی جهاد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: امیدواریم شاهد تداوم این همکاری‌های علمی بین شرکت گاز و جهاددانشگاهی باشیم.

مهندس «سید غلامرضا حسینی» رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه وجود زنجیره‌ی دانش، جهاددانشگاهی را از سایر مراکز علمی و دانشگاهی متمایز کرده است، اظهار کرد: تلاش جهاددانشگاهی استان انتقال این اندوخته‌ی دانش به استان برای سرعت بخشیدن به توسعه همه‌جانبه استان است.

رئیس جهاددانشگاهی ایلام آمادگی این مجموعه را برای همکاری‌های علمی و فنی با شرکت گاز استان اعلام کرد.

در پایان تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و شرکت گاز استان ایلام به امضاء رئیس واحد و مدیرعامل شرکت رسید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی