تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

ثبت نام ۳۹ داوطلب نمایندگی مجلس در ایلام تا پایان روز چهارم

News Image Lead

رییس ستاد انتخابات استان ایلام از ثبت نام ۳۹ داوطلب انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان روز چهارم خبر داد و گفت: از این میزان ۲۵ نفر در حوزه ایلام و ۱۴ نفر نیز در حوزه دهلران استان ثبت نام کردند.

کد خبر: ۴۳۹۶۱
۱۱:۱۱ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ رییس ستاد انتخابات استان ایلام از ثبت نام ۳۹ داوطلب انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان روز چهارم خبر داد و گفت: از این میزان ۲۵ نفر در حوزه ایلام و ۱۴ نفر نیز در حوزه دهلران استان ثبت نام کردند.

«محمد نوذری» به مدرک تحصیلی این افراد اشاره و اظهار کرد: از این تعداد پنج نفر دارای مدرک کارشناسی (معادل کارشناسی ارشد)، ۲۸ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۶ نفر نیز دارای مدرک دکترا هستند.

وی جنسیت افراد شرکت کننده تا پایان روز چهارم را ۳۷ مرد و ۲ زن اعلام کرد و گفت: از ۳۹ داوطلب انتخابات ۱۳ نفر ایثارگر هستند.

نوذری از داوطلبان اخواست ثبت نام خود را به روز آخر موکول کنند.

حوزه انتخابیه ایلام ، شامل شهرستان‌های ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، ملکشاهی و مهران و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان‌های بدره، دره شهر، دهلران و آبدانان است.

شعار امسال انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گام دوم انقلاب، قانونمداری، بی‌طرفی و انسجام ملی است.

شروع به کار رسمی فرایندهای اجرایی انتخابات از تاریخ دهم آذرماه با ابلاغ دستور شروع انتخابات از سوی وزیر کشور به فرمانداران مراکز حوزه انتخاباتی آغاز شد و تا ۱۶ آذر فرآیند ثبت نام از داوطلبان ادامه دارد.

اسامی داوطلبان تعیین صلاحیت شده ۲۲ بهمن اعلام می شود و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین انتخابات میان‌ دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از یکشنبه دهم آذرماه آغاز شده است

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی