تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای امدادهوایی در آتش‌سوزی جنگل‌ها

News Image Lead

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران گفت: با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح خوشبختانه ۳۰ میلیارد تومان به دستگاه‌های تخصصی برای امداد هوایی داده شده تا در صورت لزوم استفاده شود، گرچه محدودیت شرایط آب و هوایی در برخی مناطق برای بالگرد وجود دارد.

کد خبر: ۴۳۹۶۰
۱۱:۰۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ محمدفرید لطیفی شامگاه گذشته  ۱۳ آذرماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در مدیریت جامع به موضوعات کم آبی، سیلاب‌ها ، فرسایش خاک، کاهش خسارات و مباحث معیشتی توجه می‌شود، زمانی که به این مباحث به صورت جامع پرداخته شود می‌تواند به تصمیاتی که در کشور گرفته می‌شود، کمک کند.

وی بیان کرد: در قانون پیش‌بینی شده که وزارت دفاع مسئول اطفای حریق هوایی جنگل‌ها است، افزود: ظرفیتی در کشور وجود دارد و در قانون سعی شده تمام ظرفیت‌ها به کار گرفته شده تا کمترین آسیب به مردم وارد شود.


معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران ادامه داد: چهارمحال و بختیاری هم از این قاعده مستثنی نیست و باید از این ظرفیت استفاده کند، گرچه آیین نامه‌های آن در حال تهیه و تکالیف به دستگاه‌ها در حال ابلاغ است، منابع اعتباری برای آن در نظر گرفته شده که به موقع باید در بودجه استان دیده و در اختیار متولیان امر قرار گیرد.


وی گفت: در قانون این ظرفیت برای دستگاه‌ها مشخص شده و منابع اعتباری برای سایر حوادث نیز در نظر گرفته شده است.


لطیفی اضافه کرد: سبقه کمک مالی برای خشکیدگی درختان بلوط بحثی است که در گذشته مطرح شده و مبالغی به صورت ملی به این امر اختصاص داده شده است، کل منابع در این حوزه هزینه شده که ممکن است مشکلات این استان نسبت به دیگر استان‌ها کمتر بوده و منابع کمتری در اختیار آن قرار گرفته باشد.


وی ادامه داد:  اگر مدیریت جنگل به معنای درست و واقعی انجام شود با مشکل خشکیدگی کمتر مواجه هستیم.


لطیفی در خصوص تجهیزات برای آتش‌سوزی جنگل‌ها، خاطرنشان کرد: با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح خوشبختانه ۳۰ میلیارد تومان به دستگاه‌های تخصصی برای امداد هوایی داده شده تا در صورت لزوم استفاده شود، گرچه محدودیت شرایط آب و هوایی در برخی مناطق برای بالگرد وجود دارد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی