تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

معابر ارومیه نیازمند خط کشی

مدیر عامل سازمان سازمان حمل و نقل وترافیک شهرداری ارومیه گفت: ۶۰۰میلیون تومان برای خط کشی معابر ارومیه هزینه شده است.

کد خبر: ۴۳۹۲۳
۱۵:۲۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

۱۰۰۰ کیلومتر نیز از معابر ارومیه نیازمند خط کشی است

دیدارنیوز ـ خلیلوند صبح امروز ۱۳ آذرماه در جلسه شورای ترافیک استان و کمیسیون ایمنی راه‌ها که در سالن شهید نیکخواه استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: در سال جاری ۶۰۰میلیون تومان برای خط کشی ۴۰۶ کیلومتر از معابر ارومیه هزینه شده است.
 
وی با بیان اینکه ۱۰۰۰ کیلومتر نیز از معابر ارومیه نیازمند خط کشی است، تصریح کرد: با همکاری که با شرکت‌های دانش بنیان انجام شده ماندگاری خط کشی‌های شهر از ۶ماه به ۹ماه افزایش یافته است.
 
خلیلوند با تاکید بر اینکه تمامی ناوگان فعال شهرداری ارومیه معاینه فنی دریافت کرده اند، خاطر نشان کرد: برای ۵۰۰ دستگاه برون شهری ارومیه نیز زنجیر چرخ خریداری شده است.
 
مدیر عامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه ۲۰۰۰ نیرو شهرداری در طرح زمستانی امسال آماده باش خواهند بود، یاد آور شد: ۲۰۰۰ کیسه شن برای جلوگیری از سیل احتمالی آماده شده وتمامی ناوگان سنگین شهرداری نیز تعمیر شده اند.
 
وی ادامه داد: متاسفانه سهمیه سوخت تاکسی‌های تک سوز و سرویس مدارس جوابگوی نیاز رانندگان نیست و نیاز است بازنگری برای افزایش سهمیه سوخت آن‌ها انجام شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی