تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مطالعات طرح جامع ترافیک یاسوج در دستور کار است

شهردار یاسوج گفت: مطالعات طرح جامع ترافیک این شهر با استفاده از ظرفیت مشاوران خبره در این حوزه در دستور کار است و در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

کد خبر: ۴۳۹۱۱
۱۴:۴۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

مطالعات طرح جامع ترافیک یاسوج در دستور کار است

دیدارنیوز ـ نستهن مقدم اظهار داشت: نبود زیرساخت‌های مطلوب متناسب با رشد بی رویه جمعیت در یاسوج می‌طلبد تا ایجاد طرح‌های زیربنایی و زیرساختی بیشتری در دستور کار متولیان امر قرار گیرند.
 
وی افزود: یاسوج از لحاظ نرخ رشد جمعیت جزو استان‌های یک تا سه کشور بوده که ایجاد زیرساخت‌ها همگام و متناسب با رشد جمعیت (مهاجرت‌های بی رویه) نیست و این جمعیت بیشتر تحت عنوان مناطق حاشیه نشین و کم‌تر برخوردار سکونت می‌گزینند.
 
مقدم با اشاره به طرح جامع ترافیک شهری یاسوج، بیان کرد: مطالعات این طرح انجام شده و این قابلیت را دارد که تا بیست سال آینده مشکلات ترافیکی شهر یاسوج را برطرف کند.
 
وی عنوان کرد: هم اینک اتاق پایش تصویری (مرکز مانیتورینگ) در ساختمان شهرداری یاسوج در حال راه اندازی است که با افتتاح آن در آینده نزدیک بخش زیادی از ترافیک این شهر روان و منظم‌تر خواهد شد.
 
شهردار یاسوج با اشاره به طرح مهم ۴۵ متری بنسنجان و تاثیر آن در کاهش ترافیک این شهر، تصریح کرد: محور مواصلاتی ۴۵ متری بن سنجان، شرف آباد، دولت آباد و زیرتل و اتصال آن به پل سوم بشار که ۲۹ سال پیش تصویب شده بود، ورود کردیم و ظرف کم‌تر از یک سال و نیم به آزاد سازی ۹۰ درصد از این ۵ هزار متر رسیدیم.
 
مقدم ابراز داشت: این معبر ۵ کیلومتری که بزرگترین خیابان شهر یاسوج است و در این بازه زمانی کوتاه مدت حدود ۹۰ درصد از مسیر با تعامل و همکاری مردم و شورای شهر بازگشایی شده و مابقی اجرای این طرح نیز با یک آغاز طوفانی و با قدرت بیشتر اجرایی خواهد شد.
 
وی گفت: با بهره برداری کامل این طرح، بخشی از بار ترافیک شهری از مرکز شهر به جنوب یاسوج انتقال داده خواهد شد.
 
شهردار یاسوج عنوان کرد: همچنین پل چهارم بشار یک پروژه مهم برای کاهش ترافیک شهر یاسوج است و از ویژگی‌های مهم این پل دسترسی آسان به بیمارستان امام سجاد (ع) و روان سازی ترافیک خواهد بود.
 
وی بیان کرد: این پل همچون دیگر طرح‌های عمرانی شهرداری یاسوج با سرعت، دقت و کیفیت در حال ساخت است.
 
پل چهارم بشار یاسوج در سه دهانه ۳۰، ۳۷ و ۳۳ متری به طول ۱۵۰ متر چهارمین پلی است که بر روی رودخانه بشار یاسوج احداث در حال احداث است.
 
ترافیک به معضلی اساسی برای مردم شهر یاسوج به ویژه در برخی اوقات شبانه از جمله ظهر و غروب مبدل شده است.
 
۴۱ نقطه حادثه خیز در راه‌های ارتباطی شهر‌های یاسوج، گچساران و دهدشت شناسایی شده که از این تعداد ۱۷ مورد مربوط به یاسوج است.
 
شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و مرکز شهرستان بویراحمد بدون در نظر گرفتن جمعیت مناطق حاشیه نشین، جمعیتی افزون بر ۱۳۰ هزار نفر دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی