تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
مدیرعامل انجمن راهنمایان گردشگری استان:

میانگین اقامت گردشگران خارجی در کهگیلویه و بویراحمد به ۱.۵ روز رسید

مدیرعامل انجمن راهنمایان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: میانگین اقامت گردشگران خارجی را در استان از نیم روز به یک و نیم روز رساندیم.

کد خبر: ۴۳۸۴۵
۱۰:۴۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

میانگین اقامت گردشگران خارجی در کهگیلویه و بویراحمد به ۱.۵ روز رسید

دیدارنیوز ـ احمد پهلوانی افزود: تمام تلاش ما اینست که ظرفیت‌های متعدد طبیعی، تاریخی و فرهنگی استان را به گردشگران و توریست‌ها معرفی کنیم.
 
وی اظهارکرد: حدود ۴ سال است که فعالیت ما بیشتر و چشمگیر شده و در جهت معرفی و راهنمایی گردشگران داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم.
 
مدیرعامل انجمن راهنمایان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر میانگین اقامت توریست‌های خارجی را در استان کهگیلویه و بویراحمد از نیم روز به یک و نیم روز برسانیم که به جهت معرفی استان در داخل و خارج از کشور بخصوص کشور‌های اروپایی بوده است.
 
پهلوانی تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۲۰ راهنمای گردشگری دارای کارت شناسایی و آموزش دیده در استان داریم. راهنمایان گردشگری نیاز به آموزش دارند که متاسفانه آموزش خیلی گران است که از توان این قشر خارج است و نیاز به حمایت و کمک مسئولان داریم.
 
وی ادامه داد: در صورتی که نسبت به رفع مشکلات این قشر اقدام کشور می‌توانیم فعالیت این انجمن را افزایش دهیم.
 
مدیرعامل انجمن راهنمایان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از مشکلات اعضای این انجمن بیمه نبودن اعضاست و از نظر سازمان تامین اجتماعی تاکنون راهنمایان گردشگری بعنوان شغل محسوب نشده است.
 
پهلوانی تاکید کرد: شمال استان جاذبه‌های طبیعی و در جنوب استان جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی داریم که در حال معرفی ظرفیت‌ها و مناطق در دسترس و دارای زیرساخت هستیم.
 
وی بیان کرد: همزمان در حال مسیر یابی و جاذبه یابی در سطح استان با تعریف زیرساخت معین هستیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی