تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

افزایش غلظت آلاینده‌ها در البرز

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت که با وجود بارندگی بامداد امروزسه شنبه، غلظت آلاینده‌ها در این استان نسبت به ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است.

کد خبر: ۴۳۷۶۴
۱۳:۳۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸

افزایش غلظت آلاینده‌ها در البرز

دیدارنیوز ـ فردین حکیمی افزود: بر اساس آخرین اعلام ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در البرز در ساعت ۸:۵۰ صبح امروز، شاخص بر خط کیفیت هوا (ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون) در بیشتر شهرستان‌های استان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.
 
وی اظهار داشت: بر همین اساس شاخص کیفیت هوا در شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد و فردیس به ترتیب بر روی اعداد ۱۳۲، ۱۴۱، ۱۳۹ و ۱۴۸ می‌باشد که نشان دهنده نزدیک شدن این وضعیت به هشدار و ناسالم بودن برای تمام گروه‌ها می‌باشد.
 
بر اساس پیش بینی روز گذشته هواشناسی استان البرز، وضعیت هوای امروز، سه‌شنبه استان ابری، مه آلود، رگبار و رعدوبرق، پاره‌ای نقاط بارش برف، دمای کمینه و بیشنه بین ۲ تا هفت درجه بالای صفر وضعیت کیفی هوا سالم و سرعت وزش باد ۲۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
 آسمان روز چهارشنبه نیز صاف تا قسمتی ابری، مه رقیق دمای هوا بین یک تا ۱۱ درجه بالای صفر، وضعیت کیفی هوا سالم و سرعت وزش باد نیز ۲۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
 
آسمان روز پنجشنبه استان البرز قسمتی تا نیمه ابری، وزش باد، اواخر وقت بارش پراکنده باران، وضعیت کیفی هوا سالم، دمای کمینه و بیشینه هوای بین ۲ تا ۱۰ درجه بالای صفر سرعت وزش باد ۳۲ کیلومتر در ساعت است.
 
حکیمی به گروه‌های حساس توصیه کرد با توجه به احتمال بروز علایم تنفسی در افراد حساس و همچنین تشدید بیماری‌های قلبی، ریوی، افراد مبتلا به این بیماری ها، سالمندان و کودکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی