تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

مرز مهران همچنان برای سفر به عراق بسته است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مرز مهران به علت ناآرامی‌های داخل خاک عراق همچنان برای سفر اتباع ایرانی به کشور عراق بسته است.

کد خبر: ۴۲۱۹۸
۱۳:۱۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ محمد نوذری اظهار داشت: مرز مهران برای ورود اتباع عراقی به ایران باز و بدون مشکل است، اما اتباع ایرانی به علت تحرکات داخل خاک عراق اجازه خروج از مرز را ندارند.
 
وی افزود: کماکان بنا به سفارش اکید وزارت امور خارجه، مردم با توجه به تحولات اخیر عراق از مراجعه به مرز‌های کشور از جمله مرز مهران با هدف سفر به کشور عراق خودداری کنند.
 
نوذری یادآور شد: از طرف ایران هیچ مشکلی برای تردد جود ندارد، اما عراق در وضعیت نابسامانی برای پذیرش زائران و تجار قرار دارد.
 
وی اضافه کرد: تا اطلاع بعدی و آرام شدن تنش‌های موجود در عراق، این کشور آمادگی پذیرش زائران و تامین امنیت آن‌ها را ندارد بنابراین بهتر اینکه زائران و بازرگانان سفر به عراق را به زمان بهتری موکول و از حضور در مرز‌ها خودداری کنند.
 
نوذری یادآور شد: خروج کامیون و ماشین‌های کاپوتاژ و ترانزیتی به خاک عراق تا زمان بهبود وضعیت این کشور ممنوع است، اما ممنوعیتی برای تحویل بار به کامیون‌های طرف عراقی در پایانه مرزی مهران وجود ندارد.
 
وی گفت: بیشتر نقاط عراق از جمله شهر‌های مذهبی این کشور نظیر کربلا و نجف به علت ناآرامی‌ها در وضعیت تنش زایی قرار دارند و زائران عتبات عالیات سفر به عراق را به زمان دیگری موکول کنند.
 
شهر مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی، مهمترین و اصلی‌ترین مسیر تردد خودرو‌های شخصی، کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی و خودرو‌های حامل زائران عتبات عالیات عراق است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی