تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

۵۰ تیم بازرسی سیار بازار قزوین را رصد می‌کند

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد: بازرسان صبح و عصر در قالب بیش از ۵۰ تیم بازرسی سیار در مراکز اقتصادی شهر حضور دارند و تا به امروز گزارش خاصی در مورد گرانی وجود نداشته است.

کد خبر: ۴۱۸۴۹
۱۱:۲۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸

۵۰ تیم بازرسی سیار بازار قزوین را رصد می‌کند

دیدارنیوز ـ علی‌اکبر کبیری - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر در جلسات ستاد تنظیم بازار تصمیمات خوبی گرفته‌شده و مشکل خاصی وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: از ساعات ابتدایی اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین بازرسین در سطح شهر حضور دارند و به‌صورت محسوس و نامحسوس موضوعات را رصد و پیگیری می‌کنند.
 
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: تا امروز گزارش خاصی در مورد گرانی وجود نداشته و کالا‌های اساسی به‌اندازه کافی توزیع‌شده و مردم نیز با آرامش خرید دارند.
 
وی عنوان کرد: واحد‌های صنفی در صورت افزایش هزینه حمل‌ونقل، موارد را به سازمان صمت استان قزوین اعلام کنند؛ بازرسان صبح و عصر در قالب بیش از ۵۰ تیم بازرسی سیار در مراکز اقتصادی شهر حضور دارند همچنین بازرسین افتخاری نیز موضوع را رصد می‌کنند.
 
کبیری اشاره کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با تعزیرات حکومتی استان قزوین اکیپ‌های مشترک سیار در سطح استان حضور دارند تا با هرگونه کم‌فروشی و گران‌فروشی برخورد کنند.
 
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در پایان تأکید کرد: مردم در صورت مشاهده گران‌فروشی شکایات خود را با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت درمیان بگذارند تا بازرسین در اسرع وقت به شکایات مطرح‌شده رسیدگی کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی