تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس:

هفتمین جشنواره حرکت دانشگاه علمی کاربردی کشور در شیراز برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس اعلام کرد که هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در شیراز برگزار می‌شود.

کد خبر: ۴۱۸۳۱
۱۰:۴۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸

هفتمین جشنواره حرکت دانشگاه علمی کاربردی کشور در شیراز برگزار می‌شود

دیدارنیوز ـ حبیب دانش‌منش شنبه ۲۵ آبان در جمع خبرنگاران گفت: هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۲۷ آبان ماه به مدت ۳ روز به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی استان فارس برگزار خواهد شد.
 
او عنوان کرد: در این دوره از جشنواره از ۳۰ واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۷۹۰ اثر با محوریت فعالیت علمی خلاقانه، بخش ویژه، محتوای فضای مجازی، مسابقه علمی، انجمن علمی برگزیده، کتاب، پژوهش، نشریه علمی، کارآفرینی و اختراع به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
 
دبیر هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: همه آثار ارسالی توسط دبیرخانه جشنواره مورد بررسی و داوری نهایی قرار گرفته است. 
 
دانش‌منش افزود: این جشنواره با برپایی نمایشگاهی به مساحت ۷۰۰ متر مربع از عصر روز دوشنبه ۲۷ آبان در مجتمع طلائیه واقع در دروازه قرآن مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد.
 
او همچنین هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط بیشتر و تحرک توام با جهت دهی فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی و ایجاد زمینه به منظور هم افزایی و تقویت ارتباط انجمن‌های علمی دانشجویی از طریق انتقال تجارب موفق، شناسایی انجمن‌های علمی دانشجویی موفق و تقدیر از فعالان این انجمن‌ها عنوان کرد و گفت: این جشنواره همه ساله با حرکت خودجوش دانشجویان در انجمن‌ها برگزار می‌شود.
 
رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس با اشاره به انگیزه بیشتر دانشجویان در جشنواره امسال، ابراز امیدواری کرد که با حمایت بیشتر مسئولان دانشگاه، دانشجویان بتوانند این جشنواره را هرساله با انگیزه بیشتر و خلاقیت‌های جدیدتر برگزار کنند.
 
دانش‌منش ویژگی‌های نمایشگاه امسال را، برگزاری تور فناوری، کارگاه آموزشی کار آفرینی، مشاوره حقوقی کسب و کار، مصاحبه با کار آفرینان برتر و ایده شو به منظور ارائه راهکار مناسب جهت معرفی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد.
 
هفتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۲۹ آبان ماه در محل مجتمع طلائیه ادامه دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی