تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تفاهمنامه پارک علم و فناوری گیلان با تکنو پارک استانبول

پارک علم و فناوری استان گیلان با تکنوپارک استانبول ترکیه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

کد خبر: ۴۱۲۴۰
۱۵:۲۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸

تفاهمنامه پارک علم و فناوری گیلان با تکنو پارک استانبول

دیدارنیوز ـ گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان گیلان حاکیست، در پی مذاکرات انجام شده و پس از توافق اولیه، رئیس پارک علم وفناوری گیلان و رئیس تکنوپارک ترکیه، تفاهم‌نامه همکاری امضاء و مبادله شد.
 
رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان درباره این تفاهم‌نامه گفت: این تفاهم‌نامه با هدف استفاده از ظرفیت‌های دو طرف و افزایش همکاری‌های دوجانبه در زمینه توسعه فناوری و بازاریابی محصولات دانش بنیان مورد توافق قرار گرفت.
 
علی باستی اظهار داشت: سازماندهی تبادل فناوری، برپایی و حضور در نمایشگاه‌های تخصصی و حمایت از رویداد‌های استارتاپی و کارآفرینی و فراهم کردن بستر صادرات و ارائه خدمات فنی و تخصصی از جمله اهداف این توافق است.
 
وی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی با رویکرد نوآوری، تجاری سازی و کارآفرینی، توسعه همکاری ­ها در زمینه تبادل فناوری، کمک به توسعه بازار شرکت ­های طرفین در کشور متبوع، تجارت کالا، سرمایه گذاری ­های مشترک و تاسیس شرکت‌های فناور مشترک، برقراری ارتباط اتاق بازرگانی استان متبوع به منظور معرفی توانمندی‌های شرکت‌های فناور و استارت آپ‌ها از جمله مفاد مهم این تفاهم نامه است.
 
توسعه بستر‌های صادرات محصولات شرکت‌های دانش بنیان
رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: در راستای ماموریت و اهداف این پارک و با هدف توسعه بستر‌های صادرات محصولات دانش بنیان و فناور شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان و برپایی نمایشگاه بین المللی صنعت باکو، دو شرکت فناور پارک علم و فناوری گیلان با همکاری این مرکز در این نمایشگاه حضور یافت.
 
وی با بیان این که نمایشگاه بین المللی صنعت باکو از ۱۵ الی ۱۷ آبان در شهر باکو برگزار شد، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه که با محوریت ایران و با همکاری استانداری گیلان و اتاق بازرگانی گیلان برگزار شد، فرصت مناسبی برای آشنایی با ظرفیت‌ها و تبادلات اقتصادی و تجاری بود.
 
وی بیان داشت: در این نمایشگاه، ۳۸ شرکت ایرانی، ۱۰ شرکت جمهوری آذربایجان، چهار شرکت از پاکستان و سه شرکت از کشور‌های روسیه، گرجستان و اوکراین توانمندی‌های خود را در بخش‌های مختلف صنعت به نمایش گذاشتند و هشت شرکت از استان گیلان در این نمایشگاه حضور داشتند.
 
بر اساس آخرین آمار، پارک علم و فناوری استان گیلان دارای افزون بر ۳۰۰ شرکت واحد فناور و هسته فناور است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی